Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
“Фокстрот” запустив сервіс доставки із відстеження замовлення у режимі реального часу в день доставки
Фото: НВ
"Фокстрот" запустив сервіс із відстеження замовлення у режимі реального часу в день доставки. Опція активна у всіх містах присутності власної кур’єрської служби, яка покриває понад 30 великих міст та їхні «супутники». Про це повідомляє RAU.
Пілотний запуск відбувся у межах Києва у грудні, де за три тижні здійснили понад тисячу успішних доставок. Масштабування в інших містах стартувало напередодні нового року. Кількість таких доставок уже перевищила дві тисячі з моменту запуску у всіх містах присутності власної логістики.
Як це працює?
-
Щойно товар виїжджає зі складу, клієнт отримує повідомлення у Viber або sms з інформацією щодо доставки протягом дня і контактними відомостями про кур’єра.
-
За годину до доставки клієнту надходить друге повідомлення з посиланням на карту для відстеження маршруту кур’єрської служби. Точний час перераховується відповідно до ситуації на дорогах.
-
У лютому буде додана картка кур’єра з його фото та особистим рейтингом, а також опція переходу у чат-бот.