Онлайн-продажі у США вперше перевищать $1 трлн у 2022 році

18.02.2022
722

Фото: CustomerThink

Онлайн-продажі у США мають досягти нового важливого рекорду у 2022 році на тлі переходу витрат на мобільні пристрої. Згідно з прогнозом Insider Intelligence від eMarketer, онлайн-продажі вперше перевищать $1 трлн, що становитиме $1,065 трлн, тобто — 15,9% від загального обсягу роздрібних продажів. У 2021 році обсяги e-Commerce становили $919,06 млрд — 14,2% від загального обсягу продажів.


Середні витрати на одного цифрового покупця зростуть на 11,6% річних темпів зростання між 2022 і 2025 роками і досягнуть майже $7000.

Зростання онлайн-покупок з десктопних пристроїв сповільниться в цілому до 2025 року.
Клієнти будуть купувати більше на мобільних пристроях. Зі смартфонів буде відбуватися 85% продажів цього року.

Нагадаємо, згідно зі звітом Insider Intelligence від eMarketer, загальні роздрібні витрати по всьому світу зросли на 9,7% — до $26,031 трлн. Продажі у магазинах зросли минулого року на 8,2% до $21,094 трлн, що більше, ніж було витрачено у 2019 році.

eMarketer прогнозує, що до 2025 року загальний показник зросте від 2,6% до 3,4%. Цього року у фізичних магазинах показник продажів буде вищим ніж у e-commerce ($702,17 млрд проти $603,68 млрд) незважаючи на повільніші темпи зростання.

Джерело: Chain Store Age

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.