eMarketer: загальні роздрібні витрати по всьому світу зросли до $26,031 трлн

17.02.2022
997

Фото: Footwear News

Фізична роздрібна торгівля продемонструвала стрімке зростання у 2021 році. Згідно зі звітом Insider Intelligence від eMarketer, загальні роздрібні витрати по всьому світу зросли на 9,7% — до $ 26,031 трлн. Зростання випередило попередній прогноз eMarketer про зростання на 6,0%.


Повідомляється, що відкладений попит з боку покупців у магазинах сприяв зростанню. Продажі у магазинах зросли минулого року на 8,2% до $21,094 трлн, що більше, ніж було витрачено у 2019 році.

eMarketer прогнозує, що до 2025 року загальний показник зросте від 2,6% до 3,4%. Цього року у фізичних магазинах показник продажів буде вищим ніж у e-commerce ($702,17 млрд проти $603,68 млрд) незважаючи на повільніші темпи зростання.

За регіонами загальний обсяг роздрібних продажів у Північній Америці, Близькому Сході та Африці зріс на 15,2% у порівнянні з минулим роком. Наступне найбільше зростання було у Латинській Америці, де за рік продажі зросли на 12,2%.

Джерело: Chain Store Age

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.