Crocs досяг рекордних продажів у 2021 році: продажі виросли на 67%, а прибуток — на 219%

17.02.2022
772

Фото: Getty Images

Виробник "кроксів" Crocs досяг рекордних продажів у 2021 році. Все тому що комфортне взуття знову стало популярним під час пандемії. Продажі виросли на 67% — $2,3 млрд, а прибуток різко зріс на 219% — до $683,1 млн. Бренд планує збільшити продажі більш ніж вдвічі до $6 млрд за п’ять років. Про це повідомляє Retail Gazette.


 

У період святкових розпродажів наприкінці року продажі Crocs зросли на 42,6% до $586,6 млн, а прибуток – на 147,5% до $160 млн.

Продажі зростали удвічі у всіх регіонах, однак попит був найвищим у США, де продажі зросли на 85,9% $1,6 млрд.

Виконавчий директор Crocs Ендрю Ріс сказав: «Наш четвертий рік поспіль зростання доходів був спричинений постійним високим споживчим попитом на бренд Crocs у всьому світі. Ми у захваті від нашої траєкторії стійкого зростання як для брендів Crocs, так і для Hey Dude, і впевнені у нашому плані збільшити дохід до $6 млрд до 2026 року».

 

Незважаючи на чудові показники, продажі Crocs сповільнилися у першому кварталі 2022 року.

Очікується, що продажі зростуть від 13% до 16% протягом кварталу, хоча якщо врахувати доходи від Hey Dude – бренду повсякденного взуття, який Crocs купував у грудні – продажі зростуть від 31% до 37%. Трансакція Hey Dude має завершитися цього місяця.

Crocs очікує, що авіаперевезення додадуть додаткові $75 млн у першому півріччі, і прогнозує, що продажі за рік зростуть більш ніж на 20% у річному обчисленні.

З моменту заснування компанії у 2002 році, обсяг продажів Crocs зріс з $24 000 до майже $1,4 млрд у 2020 році.

Попит на повсякденний та зручний одяг виріс і знаходиться на рекордно високому рівні через пандемію. Згідно з звітом NRD Group, у 2020 році покупці відзначали, що хочуть одягатися комфортно і навіть після завершення пандемії близько 70% з них все одно віддаватимуть перевагу зручнішому взуттю.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.