Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Louis Vuitton підніме ціни через збільшення виробничих та транспортних витрат
Фото: Louis Vuitton
Louis Vuitton, підніме ціни на свої товари у всьому світі внаслідок збільшення виробничих та транспортних витрат, повідомив Reuters представник французької компанії з виробництва предметів розкоші у Китаї.
Бренд Louis Vuitton стане одним із перших великих виробників предметів розкоші, який "різко підніме ціни цього року". Йдеться про вироби зі шкіри, аксесуари та парфумерію у магазинах по всьому світу.
«Корегування цін враховує зміни у витратах на виробництво, сировину, транспортування, а також інфляцію», — йдеться у заяві бренду.
Інформаційне агентство посилається на китайських блогерів, які повідомили, що ціни на такі моделі сумок Louis Vuitton, як Capucines та Neverfull вартістю $7323 і $1890 відповідно, зростуть на 20%. У свою чергу, у статті WWD від 8 лютого йшлося про те, що ціна сумки Pochette Accessoires Monogram Canvas за рік зросла з $630 до $1050.