Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
"Всі. Свої" мають заборгованість перед партнерами. Засновниця пов'язує це з карантинними обмеженнями та розширенням мережі
Фото: RAU
Виробники, які співпрацюють із платформою українських брендів та мережа магазинів "Всі. Свої", скаржаться, що їм не виплачують гроші. Заборгованості можуть перевищувати мільйон гривень. У свою чергу, платформа визнає проблему.
Видання AIN.Business посилається на користувачку Twitter @_farba_, яка повідомила, що, за її інформацією, платформа не виплачує заборгованість виробникам одягу та аксесуарів, із якими співпрацює. За її словами заборгованості можуть перевищувати мільйон гривень. Бренди бояться говорити про це публічно, а через систему домовленостей не можуть відстояти свої гроші у суді.
Компанія Kyiv Corner розповіла, що їм дійсно кілька місяців не виплачують гроші, а також про те, що "Всі. Свої" підняли комісію на товари у листопаді із 30% до 50%, що значно вище по ринку.
Сама авторка та засновниця Ганна Луковкіна підтверджує факт наявності боргів. За її словами, платформа робить брендам щомісячні виплати, але кілька минулих календарних періодів лишаються незакритими. Водночас, вона зазначає, що з кожним із партнерів вони проговорили варіанти погашення заборгованості та погодили індивідуальні графіки виплат.
«Заборгованість перед брендами виникла з початком пандемії і пов’язана з карантинними обмеженнями та значним розширенням мережі, яке почали за декілька місяців до карантину. Ці фактори суттєво вплинули на наші фінансові показники і спровокували заборгованість. Протягом цього часу ми робили регулярні виплати брендам, скорочуючи суми заборгованості, але на жаль, кожен новий локдаун відкладає дату повного погашення», — зазначила засновниця. Зараз компанія робить ставку на розвиток онлайну, також підкреслила вона.
Щодо комісійних умов роботи: відсоток комісії у магазинах "Всі. Свої" відповідає ринковим умовам і корелюється в залежності від категорії товару, який презентує виробник, повідомляє Луковкіна.