Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
У київському ТРЦ “Метроград” відкрився магазин "АТБ"
Фото: rau.ua
У київському ТРЦ “Метроград” 8 лютого відкрився цілодобовий магазин АТБ. Відкриття магазину стало результатом третього етапу реконцепції ТРЦ “Метроград”, повідомляє RAU.
Загальна площа магазину перевищує 1330 кв. м, площа торгового залу – майже 780 кв. м. Брокером під час підписання договору оренди виступила консалтингова компанія Retail&Development Advisor.
Новий "АТБ" реалізований У «чорній» концепціїі. У його асортименті представлено понад 4000 SKU.
«Рівень вакантності ТВК "Метроград" сьогодні становить близько 8%. Після відкриття "АТБ" розраховуємо на збільшення трафіку У районі 10-15%, що у свою чергу, дозволить швидше заповнити порожні площі новими операторами», – говорить генеральний директор Української інноваційно-фінансової компанії (керуюча столичного ТРЦ “Метроград”) Ірина Кобзар.
Це перший "АТБ" у районі вулиці Хрещатик та Бессарабської площі, де вже працюють магазини продуктових мереж «Сільпо» та Novus.
Нагадаємо, у листопаді минулого року стало відомо, що мережа "АТБ" відкриє магазин у київському ТРЦ "Метроград". Тоді у коментарі Retailers у маркетинг-відділі ТРЦ повідомили, що з початку роботи у 2001 році це перше відкриття магазину великого продуктового ритейлера.