Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Маркетплейс Kasta запускає власний бренд одягу
Фото: Kasta
Маркетплейс Kasta запускає власний бренд одягу Kasta design, який позиціонують як молодіжний і доступний. Про це повідомили у пресслужбі ритейлера.
Kasta design випускатиме продукт регулярними дропами щовівторка і щочетверга, ексклюзивно на сайті kasta.ua. Вони будуть анонсуватися в Instagram-акаунті бренду @kasta.dsgn. Дропи будуть лімітованими.
За словами представників Kasta, для створення одягу і паковання використовуватимуть перероблені матеріали.
В асортименті бренду будуть базові чоловічі та жіночі моделі, одяг унісекс, тематичні дропи, а також колаборації із українськими дизайнерами та модними лейблами. Kasta design випускатиме одяг у лінійках Basic, Trend та Chic. Ціни на базові моделі починатимуться від 199 гривень.
«Продаючи одяг протягом вже 12 років, ми накопичили таку базу знань, що дозволяє нам, та і в принципі, робить логічним — запустити свою колекцію одягу. Вона більше розрахована на молодіжну аудиторію, але вважаю, що кожен зможе знайти в ній річ на свій смак, тому що плануються різні лінійки та цінова політика колекцій буде більш ніж доступна», — коментує запуск СЕО та засновник Kasta Андрій Логвін.