Walmart представив прототип свого магазину майбутнього. Фото

03.02.2022
872

Фото: Walmart

Роздрібний ритейлер Walmart тестує новий формат "інтерактивного магазину" в Спрінгдейлі, штат Арканзас. У рамках проєкту під назвою "Time Well Spent (гарно проведений час) буде покращено освітлення та використання торгових площ, а також встановлено QR-коди та цифрові екрани. 


Організація простору в новій концепції «Time Well Spent» дещо схожа на оновлений формат Target, запущений п’ять років тому, який Target успішно адаптував.

Target застосував цей підхід і продовжує його вдосконалювати, роблячи свої магазини місцем для відкриття нових товарів, а не лише для покупок за списком. Ці покращення у магазинах Target і Walmart становлять виклик для таких ритейлерів, як Kohl's і Macy's, чиї власні магазини часто не мають такого рівня мерчандайзингу, який робить магазин вартим відвідування. Тепер усе вказує на те, що незважаючи на те, що Target і Walmart невпинно відбирають частку ринку від універмагів, J.C. Penney, Kohl’s і Macy’s, Walmart готується підвищити ставку навіть більше, зазначає Forbes.

У новому магазині Walmart, серед іншого, є дисплеї для візуалізації та тестування продуктів, фірмові поп-ап простори інших магазинів, зокрема такі світові бренди, як Gap, Reebok та Philips. Наприклад, розділ догляду для чоловіків містить інтерактивні екрани, які реагують на присутність клієнта та починають демонструвати функції та переваги безпосередньо найближчого продукту. 

Крім того, оскільки більшість клієнтів роблять покупки у магазині зі смартфоном у руках, Walmart розумно інтегрував QR-коди всюди. Вони служать різним цілям: від надання клієнтам найвищої інформації про бренд або продукт до більш цінної функції замовлення товару, якого немає на полиці. Це дає змогу клієнтам купувати набагато ширший вибір.

Переважна більшість магазинів Walmart сьогодні пропонують продукти. Стратегія, яка використовується в універмагах протягом десятиліть, використовується в інших мережах із багатими наборами товарів, але Walmart стверджує, що вперше може почати використовувати візуальних мерчендайзерів у своїх магазинах — спеціалістів, які регулярно оновлюють полиці, поп-ап простори та вітрини, щоб залучити споживачів. До цього часу стратегія Walmart полягала в тому, щоб "засипати" споживача якомога більшою кількістю продуктів, стиснутих у тісних проходах, щоб максимізувати вибір. З новим концептом компанія змінює свій підхід.

Walmart стверджує, що 87% покупців у тестовому магазині вважають численні оновлення привабливими, і приблизно половина каже, що у результаті вони будуть купувати більше у магазині. Компанія планує розпочати впровадження редизайну вже у 2022 році. Однак щороку вона оновлюватиме лише від 800 до 1000 точок (або близько 20% своїх магазинів). 

За матеріалами: Retail DiveForbesFast Company

Читайте свежие новости и аналитику о ритейле и интернет-торговле в Украине на нашей странице в Facebook, на нашем канале в Telegram, а также подписывайтесь на нашу еженедельную e-mail рассылку.