У McKinsey Бєлкін займався проєктами у галузі роздрібної торгівлі. Він керував напрямом поглибленої аналітики, а також був керівником ритейлу та FMCG практики. Також топменеджер виступав на конференціях з доповідями про діджитал – трансформацію роздрібної торгівлі та e-commerce. На думку Бєлкіна, саме використання поглибленої аналітики при прийнятті управлінських рішень є одним з головних драйверів цифрової трансформації.
У пресслужбі Fozzy Group розповіли Forbes, що співпрацюють із Бєлкіним вже близько семи років. Він, як член міжнародної команди McKinsey, брав участь у проєктах із цифровізації бізнесу, впровадженні data science, удосконаленні операційної діяльності та управлінні товарними категоріями. «Ми продовжуємо співпрацювати з Олексієм за цими ж напрямами, як з одним із ключових менеджерів компанії», — повідомили у пресслужбі.
Нагадаємо, Fozzy Group запустила навесні 2021 року R&D центр штучного інтелекту та інновацій "Лабораторія ЗІ". Він розробляє рішення для торгових мереж, логістики та ресторанного бізнесу. Роботу ведуть у двох напрямах: підвищення ефективності операційних процесів та створення вау-досвіду для клієнтів. Крім того, з 2018-го року у супермаркетах "Сільпо" з'явилися каси самообслуговування, у 2020-му — служба доставки із супермаркетів, у 2021-му — dark kitchen та мобільний банк "Власний рахунок", а також мобільний сервіс через який можна самостійно відсканувати та розплатитися за товар.