Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Рейтинг найбільш відвідуваних інтернет-сервісів та "чистих" маркетплейсів за грудень 2021 року
Фото: Medium
До даного рейтингу входять дошки-оголошень, "чисті" маркетплейси (де всі товари продають сторонні продавці), сервіси замовлення, бронювання товарів і послуг, купонатори та ін., їх щомісячна відвідуваність має бути щонайменше 300 000. Для складання рейтингу ми використовуємо дані сервісу аналізу джерел трафіку веб-сайтів – SimilarWeb, у безкоштовній версії.
Якщо ви власник такого майданчика, пишіть нам на адресу редакції info@retailers.ua та, будь ласка, у листі вкажіть назву сайту та його домен.
Відвідуваність (графік 1). Перша п'ятірка у грудні: OLX – 48,69 млн відвідувань, Prom – 34,6 млн, Tabletki.ua – 7,8 млн, Hotline – 6,99 млн сеансів, Shafa.ua – 6,46 млн (маркетплейс одягу піднявся з 6-го місця у листопаді).
Відвідуваність у грудні зросла у онлайн-сервісу доставки продуктів — Zakaz.ua – на 25,56%, у онлайн-платформи з виробами ручної роботи — crafta.ua – на 17,6%, а також у дошки безкоштовних оголошень — Izi.ua — на 10,17%. У грудні користувачі рідше відвідували наступні майданчики: будівельний маркет Ibud.ua (-25,59%), онлайн-сервіс замовлення та доставки ліків — Liki24.com.ua (-25,52%) та сервіс пошуку та бронювання ліків — tabletki.ua (-10,23%).
Час проведений на сайті (графік 2). Найбільше часу у грудні користувачі провели на OLX – у середньому 10,52 хв, а найменше – на сайті каталогу промоцій Skidka.ua – 0,52 хв. Варто зазначити, що поріг проведення часу знизився у порівнянні з листопадом. Тоді лідером був майданчик з продажу одягу Shafa.ua (11,17 хв).
Кількість сторінок за відвідування (графік 3). У цьому графіку у грудні лідирує OLX з показником 11,56. Замикає рейтинг Skidka.ua — з результатом 1,56 сторінок за сеанс.
Графік 1
Графік 2
Графік 3