Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Магазин тижня: Аврора формату МАКСІ у Полтаві
Retailers в рубриці Магазин тижня пропонуємо вам оглянути магазин «Аврора» формату МАКСІ у Полтаві
У 2021 році «Аврора» вперше відкрила новий для себе тестовий магазин формату МАКСІ у Кривому Розі. Магазини такого формату мають площу від 400 кв.м і більше.
На сьогоднішній день таких магазинів близько 40.
Першочергово магазини Максі відрізняються від звичайних магазинів (120+ кв.м) тим, що мають площу від 400 і більше кв.м торгового залу. Проте найголовніша відмінність – це наявність унікального асортименту, який є лише у форматі Максі та унікальні зони, а саме: дитяча, розширена зона швидкого перекусу, фотозона, розширена зона тестування товарів, бʼюті зона.
Тож зараз «Аврора» працює у двох форматах: магазин із площею 120 – 250 м2; магазин із площею 250-500 м2 з асортиментом до 7 000 SKU. У цьому магазині «Аврора» додала категорії: Авто, мото, вело; все для ремонту та декору, чоловічий куточок, все для творчості, спорт.
Як зазначають в пресслужбі мережі, мультиформатність відкриває перед компаніями нові горизонти, надаючи можливість охопити різні цільові аудиторії. Вона дозволяє мережам розвивати, в залежності від конкретизації цілей, підформати – магазин біля дому, супермаркет чи онлайн-магазин. Мультиформатність неминуча для майбутнього ритейлу.
Для мережі «Аврора» мультиформатність не лише стратегічний бізнес-крок, але й можливість масштабуватись в усіх напрямках. Почавши як мережа магазинів формату «все для дому» в доступній ціновій категорії, компанія демонструвала стабільне зростання, досягнувши темпів відкриття до понад 400 нових магазинів на рік.
На сьогоднішній день, понад 700 партнерів «Аврори» — це українські виробники. Вони постачають 47% асортименту українського виробництва на полиці магазинів мережі. Наша команда прагне і працює над тим, щоб частка українських товарів у магазинах зростала, бо це внесок в розвиток промисловості та економіки України.
У магазинах формату Максі від 4-6 КСО у розрахунку на площу.
У швидкому перекусі можна скуштувати: з напоїв - кава, какао, чай; щось смачненьке - бургери, хот-дог, сендвічі, круасани, паніні, пончики, а також вже готові страви: сирники, вареники, рис з овочами, гуляш, суп, бульйон.
Як кажуть в пресслужбі рітейлера, даний формат дуже цікавий, оскільки залучається нова аудиторія, а також Аврора дає ще більше можливостей відвідувачам за рахунок унікального асортименту та унікальних зон, які є лише на цьому форматі.
Мережа мультимаркетів «Аврора» – українська компанія з прямими іноземними інвестиціями від фонду Horizon Capital, яка є лідером на ринку України серед магазинів формату «one dollar store». Мережа динамічно розвивається та розширюється як в Україні, так і за кордоном, налічуючи на сьогодні понад 1 600 магазинів на території України та 30 магазинів у Румунії