Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Оплата частинами від Rulla дозволяє магазинам продавати більше, ніж банківське кредитування
Щомісяця українці купують товарів у розстрочку на суму понад 700 млн грн. У листопаді зі стартом традиційних розпродажів обсяг покупок на виплат виростає вдвічі порівняно з щомісячним показником – до 1,5 млрд грн.
Водночас, якщо в офлайн-магазинах 40-60% купівель здійснюється з використанням кредитних коштів, то в онлайні частка покупок у кредит становить поки що лише 5-10%. Ймовірно, причина такого розриву в тому, що в офлайн-точках продажу продавці активно інформують клієнтів про розстрочки та товарні кредити, а ось у разі купівлі в інтернет-магазинах така опція є не завжди. Зазвичай, лише великі майданчики пропонують покупцям програми розстрочення та онлайн-кредитування, розроблені різними банками.
Скільки продавець втрачає без продажів на виплат?
Щоб скористатися оплатою частинами від банку, купуючи товар, покупцю треба бути клієнтом даного банку. Вже через це банківські розстрочки підходять далеко не всім покупцям. Їхній вибір виявляється обмежений умовами, які їм пропонують їхні банки. Крім того, багатьом банки відмовляють у кредитуванні з різних неявних причин. За статистикою, близько 40% потенційних покупців одержують відмови у розстрочці від банків та МФО, внаслідок чого вони змушені або відмовлятися від покупок, або купувати на меншу суму.
Натисніть на картинку, щоб збільшити
Розстрочка клієнту: швидко, легко і все онлайн
Сервіс небанківської розстрочки від Rulla дозволяє схвалювати максимальну кількість заявок, оскільки застосовує інші методи оцінки платоспроможності клієнтів. Оплата частинами Rulla доступна власнику будь-якої банківської картки в Україні. Оформлення безпроцентної розстрочки на покупку в магазині-партнері Rulla відбувається буквально в кілька кліків, не вимагає заповнення форм і надання додаткової інформації.
Користуватися Rulla просто та зручно. В результаті магазин, що підключив оплату частинами через Rulla, отримує можливість продавати більше, оскільки сервіс надає більш вигідні умови та широкі можливості для оплати товарів, ніж традиційне банківське кредитування.
Як небанківська розстрочка стимулює зростання продажів
Понад 15 років у всьому світі BNPL-сервіси (Buy Now Pay Later - “Купуй зараз, сплачуй пізніше”) допомагають магазинам залучати лояльних клієнтів, продавати більше і таким чином збільшувати прибуток. Так, у США досвід використання сервісів небанківського розстрочення мають 56% покупців. Такими сервісами, як Klarna та Afterpay, щодня користуються мільйони покупців в Америці, Австралії та Європі. Це простіше, вигідніше та доступніше, ніж мати справу з банками.
Багаторічна практика показала, що сервіс розстрочки без переплат позитивно впливає на продажі, зокрема, на загальний обсяг продажів та конверсію з відвідувача в покупця, оскільки робить покупки доступними більшій кількості клієнтів. Також зростає середній чек завдяки тому, що з додатковим фінансуванням покупці можуть дозволити собі дорожчі моделі або більше товарів. Оплата частинами за допомогою BNPL-сервісу часто дозволяє залучити до магазину абсолютно новий сегмент клієнтської аудиторії – зазвичай це ті, хто не наважувався на покупку на умовах одноразової оплати чи банківського кредитування.
Сплатити за товар частинами – це вигідно покупцю
Rulla є піонером у сфері небанківського розстрочення на українському ринку. Цей сервіс дозволяє розділити вартість покупки на 3 рівні платежі та виплачувати їх з кроком 30 днів з картки будь-якого банку без відсотків та комісій. Залежно від специфіки продавця передбачені опції відстроченого платежу, продовження терміну кредитування, і само собою – дострокового погашення.
Rulla підключили вже десятки магазинів в Україні. Підключення займає мінімум часу і можливе в декількох варіантах: від повної інтеграції з інтернет-магазином по API до спрощеного режиму, який ідеально підійде для продажів на виплат в офлайн-точках або в листуванні консультантів з клієнтами. Оплата товару частинами під час оформлення покупок у месенджерах або за телефоном (за QR-кодом у СМС) - це хороший спосіб зробити товари або послуги доступнішими більшій кількості клієнтів та збільшити продажі.
Перспективи
Тренд на онлайн-розстрочку в інтернет-магазинах показує стійке зростання і в зв'язку з переходом послуг у віддалений формат, і в зв'язку з розширенням фінансово-грамотної аудиторії, готової користуватися фінтех-сервісами. Це добре видно при порівнянні результатів онлайн-продажів в останній тиждень листопада в 2020 і 2021 роках. Так, зростання кількості та суми покупок за допомогою оплати частинами (у 2,5-3,5 рази) випереджає динаміку зростання оплати за допомогою банківських карток (менше, ніж у 2 рази).
То чому ж банків недостатньо?
Дедалі більше покупців пробують нові формати шопінгу та платежів. Традиційні банки, яким часто не вистачає гнучкості, не можуть закрити потреби покупців у сучасному вигідному розстроченні. Саме час запропонувати їм зручність та вигоду безвідсоткової оплати частинами від Rulla, однаково доступною для будь-якого власника банківської картки. Щоб підключити сервіс до магазину, не обов'язкові складні інтеграції: один із форматів Rulla припускає, що клієнт зможе скористатися оплатою частинами, отримавши від продавця SMS з QR-кодом.
Залишіть заявку на сайті Rulla в один клік!
***
Rulla - це:
- Розстрочка за карткою будь-якого банку за 30 секунд без документів.
- Різні варіанти оплати частинами для покупця від 0.01% на місяць.
- Сума розстрочки від 500 до 20 000 грн (зі збільшенням до 50 000 грн).
- Термін сплати до 24 місяців кожні 30 днів.
- Оплата замовлення за QR-кодом або СМС без інтеграції та IT.
- 100% гарантія переказу коштів продавцю.
- Переказ повної вартості покупки магазину наступного дня.
- Проведення платежів на різні юр.особи та р/рахунки продавців.
- Швидка інтеграція з онлайн магазином за допомогою готових модулів CMS.
- Можливість застосування в будь-якій офлайн/онлайн точці продажу або соц.мережах/месенджерах.