Номінант Retail Design Awards2021: ТРЦ Respublika Park у Києві

13.12.2021
18721

Retailers проводить конкурс найкращих рітейл-дизайнів Retail Design Awards 2021 та публікує у рубриці "Магазин тижня" номінантів премії. У номінації «Найкращий дизайн ТРЦ» бере участь київський ТРЦ Respublika Park, що відкрився у 2021 році


Торгово-розважальний центр Respublika Park – один із найбільших та амбітних проектів Європи. Філософія поєднання сучасної концепції, природного дизайну, продуманого tenant-mix, якісного сервісу, інноваційних технологій, атмосфери, що надихає, і experience shopping – конкурентні переваги проекту.

Оазис
Перший в Україні зелений парк під дахом площею понад 2000 кв. м, з фонтаном та гідравлічною сценою став візитною карткою Respublika Park. Унікальна зелена зона розроблена з урахуванням тренду на біофільний дизайн, що передбачає можливість взаємодії людини та природи усередині будівлі.
● Унікальна зелена зона відпочинку
● Мікс більш ніж 2000 живих рослин
● Гідравлічна сцена для івентів
● Приваблива Instagram-локація для відвідувачів


Neopolis - тематичний центр сімейних розваг
У технологічному парку розваг Neopolis на 10 тис. кв. м понад 30 атракціонів екстремального, сімейного, інтерактивного та спортивного типу з використанням технологій віртуальної та доповненої реальності.
• 0+ унікальних атракціонів із VR, AR, MR
• 16 кімнат для святкування (party rooms)
• парк розваг та кінотеатр на одному поверсі


Аеродинамічна труба
У центрі ТРЦ розташується аеродинамічна труба для польотів заввишки 16 м і з максимальною оглядовістю. Це ноу-хау серед європейських торговельно-розважальних центрів. Роботи з проектування та виготовлення виконує латвійська компанія AERODIUM - один із світових лідерів у цій галузі, чиї аеротруби використовують Hollywood та парки розваг Disney.

Shopping
У ТРЦ Respublika Park представлені усі провідні групи світових та українських брендів. Орендарі представили концепти магазинів в оновлених форматах, часто зі збільшенням площі.
Respublika Park пропонує відвідувачам новий формат шопінгу, культури відпочинку та розваг.


Food & Beverage
Зона їжі та напоїв у ТРЦ Respublika Park – це унікальний гастрономічний експірієнс. Тут представлено понад 50 кафе та ресторанів в ексклюзивних концептах. Фудзона у ТРЦ є однією з найбільших в Україні, ТОПові заклади займають понад 9 300 кв. м.

Tenant-mix
Основний fashion якорь об'єкта - магазини групи Inditex (Zara, Massimo Dutti, Pull & Bear, Bershka, Stradivarius, Oysho) в абсолютно новому дизайн-форматі, загальною площею 7000 м². Продуктовим якорем став лідер українського ринку роздрібної торгівлі – супермаркет "Сільпо". Площа флагманського магазину в унікальному форматі складатиме понад 10 000 м².

Fashion-рітейл представлений такими брендами як: LPP (Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay), мережа MTI (Intertop, Ecco, Geox, Skechers, Timberland, Marc O'Polo, The North Face, Vans, Armani Exchange, Tous, Pandora) , група MD-Fashion (Under Armour, STEM, Tommy Hilfiger, Diesel, Calvin Klein, Mexx, Etam), H&M, Intersport, Sportmaster, DeFacto, New Yorker, LC Waikiki, FLO, Nike, New Balance, Calzedonia, Intimissimi, Jysk , дитячі магазини «Антошка» та «Будинок Іграшок», магазини техніки Comfy, «Фокстрот», Eldorado та багато інших. У зоні food&beverage розташуються McDonald's, Salateira, Takahuli, Sushiya, Noodle Doodle, Star Burger, Il Molino та інші.


Соціальна складова ТРЦ
Запуск ТРЦ Respublika Park, за попередніми підрахунками забезпечує працевлаштування понад 5 000 осіб.Проектування об'єкта виконано з урахуванням принципів інклюзивності та загальнодоступності. ТРЦ призначений для відвідування будівлі та паркінгу людьми з інвалідністю. Вперше в Україні у тематичному парку сімейних розваг Neopolis буде представлено атракціони для людей з інвалідністю.

Благоустрій

Respublika Park активно реалізує програму захисту довкілля: висаджено понад 2000 дерев, організовано зони відпочинку для відвідувачів. У рамках екологічних заходів передбачено утилізацію твердих побутових та інших відходів, використовуючи сучасні технології заморозки у сортувальних камерах, утилізацію елементів живлення. Крім цього, у ТРЦ впроваджено енергоефективні системи з використанням сучасних LED-технологій.

• Над розробкою нового фірмового стилю та концепції навігації працювала британська компанія Air Design.
• Концепцію фасаду та благоустрою території розробила Голландська компанія TconcepT спільно з архітектурним бюро Архіматика.
• Концепцію Digital парку розваг розробила бельгійська компанія KCC Entertainment Design – світовий лідер у сфері розваг.

• Система автоматизованого керування паркінгом розроблена австрійською компанією Skidata.
• ІТ рішення та інженерні системи розроблені американською компанією Cisco System.
• Генеральний підрядник – лідер на українському ринку – KAN Development.
• Сильна команда проекту. Найкращі професіонали ринку. Концепцію фасаду та благоустрою території розробила Голландська компанія TconcepT спільно з архітектурним бюро Архіматика.

 

 

 

 


 

 

Ритейлеры техники и электроники. 

 

 

 

 

 

 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.