«Епіцентр» планує об’єднати Intersport Польща та Intersport Україна

18.01.2024
570

Фото: msn.com

Компанія «Епіцентр» вже закуповує спортивний товар в Intersport централізовано і на Польщу, і на Україну. Про це в інтервʼю Forbes розповів співзасновник групи компаній «Епіцентр» Олександр Герега


У грудні 2023 року «Епіцентр» купив польські активи Intersport. Угоду було закрито в результаті приватної підписки компанії Paravita Holding Limited на акції Intersport Polska S.A. Це дало співвласниці «Епіцентру» Галині Герезі 51,3% в акціонерному капіталі і 49,94% голосів. «Ми заходимо в Польщу зі спортивним напрямком, тому що це один із найбільш перспективних ринків Європи на найближчі 10–20 років», – розповів Forbes співзасновник групи компаній «Епіцентр» Олександр Герега.

За його словами, Intersport у Польщі раніше не мав стабільного власника. «Це були різні інвестори, – сказав Герега. – А зараз ми хочемо фактично об’єднати Intersport Польща та Intersport Україна в одне ціле. Матимемо можливість акумулювати значну кількість товарної маси».

Зараз «Епіцентр» уже закуповує товар централізовано і на Польщу, і на Україну. Тепер компанія для міжнародного Intersport зовсім інший гравець, зазначив співвласник компанії.

У Польщі під вивіскою Intersport працює 35 мультибрендових магазинів спортивних товарів. Справи в ритейлера йшли не дуже добре, адже він почав шукати додаткове фінансування від потенційного інвестора ще в 2021 році. Наприкінці 2022-го Intersport випустив 55,3 млн акцій, аби залучити додаткову суму на 80 млн злотих, повідомляла пресслужба компанії. 

З квітня 2022-го до березня 2023-го компанія отримала річний чистий збиток у розмірі 12,8 млн злотих, а чистий дохід становив 239 457 злотих, йшлося у фінансовому звіті компанії. 

Зрештою Intersport Polska уклав інвестиційну угоду з українським «Епіцентром» та його бізнес-партнером Paravita Holding з Кіпру щодо спільного інвестування в мережу в квітні 2023 року. Угода передбачає інвестиції в розмірі €10 млн. Ці фінансові ресурси будуть спрямовані на відкриття нових магазинів і модернізацію вже існуючих торгових точок, розповідав Forbes у серпні 2023 року генеральний директор «Епіцентру» Петро Михайлишин. 

«У Польщі проживають багато клієнтів з України, і для «Епіцентру» було б логічним так вибудувати зв’язок із ними», – пояснював польському виданню Rzeczpospolita у березні 2023 року зближення з «Епіцентром» президент Intersport Polska Марек Качмарек. Українські інвестиції – це спосіб покращити і «Епіцентр», і Intersport шляхом об’єднання зусиль для залучення клієнтів, консолідації закупівель, зниження витрат і ризиків логістики, вважає Качмарек. 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.