Telegram запустив рекламну платформу для каналів, що мають понад тисячу підписників

27.10.2021
2709

Фото: ТАСС

У Telegram невдовзі з'являться офіційні рекламні повідомлення. У месенджері вже запущено рекламну біржу, повідомив засновник Telegram Павло Дуров.


Як зазначається у правилах біржі, мінімальний бюджет рекламної кампанії у Telegram становить EUR2 млн, з яких 1 млн — згораюча застава, якщо рекламодавець не витратить EUR10 млн протягом року.

«У каналах Telegram зараз зустрічається реклама, яку публікують власники Telegram-каналів у вигляді звичайних повідомлень. Офіційні рекламні повідомлення, які впроваджує Telegram, будуть набагато комфортнішими для користувачів. Дохід від таких рекламних оголошень дозволить Telegram далі надавати користувачам безкоштовний та необмежений сервіс», - написав засновник месенджера. 

За словами Дурова, для показу реклами не будуть використовуватися особисті дані. Її зміст залежить виключно від тематики каналу, де з'являтимуться такі повідомлення. У рекламі будуть допускатися лише тексти без фотографій та посилань. Також прописані певні обмеження щодо реклами, серед яких забороняється рекламувати фастфуд чи сервіси доставки такої продукції. «Алкогольні напої, зокрема набори для домашнього пивоваріння, безалкогольне пиво. Тютюн, включаючи електронні сигарети, папір для самокруток, жувальний тютюн. Розслаблюючі наркотики, включаючи обладнання та приладдя, наприклад, трубки, бонги. Інструкція з виготовлення ліків. Швидке харчування, зокрема мережа швидкого харчування, доставка піци тощо», — написано у переліку заборонених до реклами тем.

Telegram поки не буде ділитися прибутком із власниками каналів, де розміщується реклама. Це стане можливим лише після виходу на самоокупність.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.