Ресейл-платформа ThredUp інвестує $70 млн у будівництво автоматизованого розподільного центру

22.09.2021
2556

Фото: ThredUp

Ресейл-платформа ThredUp планує відкрити найбільший автоматизований розподільний центр. Компанія заявила, що инвестує в нього $70 млн.


Компанія буде використовувати новий об'єкт для розширення своєї операційної платформи на тлі зростаючого попиту на вторинну одяг і аксесуари. Згідно зі звітом ThredUp про перепродажах 2021 року 52,6 млн американців перепродали одяг у 2020 році, а 76% людей, які ніколи не перепродавали одяг, готові це спробувати.

Чотирьохрівневий центр збільшить кількість позицій, запропонованих на платформі, на 150% до 16,5 млн одиниць.

ThredUp почне обробку товарів у новому розподільчому центрі у другому кварталі 2022 року зі початковою потужністю 500 000 одиниць. Компанія розраховує найняти 300 осіб на цьому новому місці після його відкриття, а в цілому планує найняти 2000 осіб.

ThredUp розширює свій бізнес за рахунок активного налагодження співпраці з перепродажу з рітейлерами. У липні 2021 року бренд одягу Fabletics погодився скористатися програмою перепродажу ThredUp як в онлайні, так і в офлайні.

ThredUp також співпрацює з Gap і Walmart, на сайті якого є спеціальний розділ ThredUp, який пропонує майже 750 000 одиниць жіночого та дитячого одягу, аксесуарів, взуття та сумок. Партнерство з ThredUp є частиною ширшої стратегії Walmart в області моди, спрямованої на розширення асортименту та створення фешн-напрямку для клієнтів, особливо мілленіалів.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.