Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Логістика буде основною сферою інвестицій у рітейлі у 2021 році. Це привід задуматися про впровадження доставки з магазинів
Згідно з прогнозами Forrester на 2021 рік, логістика буде основною сферою інвестицій у рітейлі. Все більше мереж впроваджують стратегію доставки з магазину (ship-from-store). Цей дає реальні можливості для збільшення продажів і маржинальність, а також надає компаніям можливість бути більш гнучкими. Про це йдеться у звіті Orkestra "Omnichannel order management and store fulfillment". Наводимо витяги
Підвищення конверсії завдяки доступності залишків у всіх магазинах
За даними Wolfgang Digital, коефіцієнт онлайн-конверсії на одного користувача у 2020 році склав 4,6%. Ці цифри можна поліпшити, використовуючи наявні у магазині запаси по всіх каналах продажів.
Ситуації, коли товару немає на складі можуть негативно вплинути на рейтинг конверсій і привести до високого рівня кинутих кошиків. Компанії використовують рішення для фулфілмента, які забезпечують гнучкість складських запасів і роблять товари доступними у кожній точці взаємодії з покупцем. Використання таких рішень допоможе згладити ризики, пов'язані з коливаннями обсягу замовлень, а також скоротити кількість "втрачених" онлайн-продажів, які відбуваються через відсутність SKU.
Згідно з дослідженням Forrester, інтернет-магазини, які можуть продавати як складські, так і онлайн-товари, можуть збільшити свій онлайн-дохід до 30% за рахунок ефективного продажу залишків.
Нескінченна полиця і збереження продажів в офлайн-точках
Передові рішення для фулфілмента не тільки дозволяють рітейлерам зберегти онлайн-продажу за рахунок продажу запасів у магазинах, але також використовувати технологію "нескінченних полиць" і підтримувати продажу у фізичних магазинах. Співробітники магазину можуть підтвердити наявність товару, якого немає у цій точці, у режимі реального часу і отримати його з іншого місця, наприклад, зі складу або іншого магазину.
Бути конкурентними з гігантами e-commerce
Amazon Prime і Walmart Plus піднімають планку стандартів доставки. Хоча вартість доставки часто є одним з основних критеріїв для онлайн-покупців, рітейлерам стає все важче йти в ногу з очікуваннями клієнтів і розробляти конкурентоспроможні програми.
- 51% споживачів завжди обирають найдешевший варіант доставки
- 1 з 10 споживачів не буде купувати у рітейлера через повільну доставки
- тільки 46% споживачів задоволені часом, відведеним на отримання замовлень
Програма доставки з магазину дозволяє мереж здійснювати доставку з найближчого до них місця і може допомогти скоротити час доставки і витрати. Покупці отримують своє замовлення швидше, ніж якби товар був відправлений з розподільчого центру.
Анонс: Доставку з магазинів вже впровадили ряд українських рітейлерів. Приєднуйтесь до лідерів ринку на #omniforum2021
Уникнути непотрібних уцінок
Тенденції передбачити складно, особливо у таких галузях, як мода. Щоб передбачити попит онлайн-покупців і уникнути ситуацій sold-out, рітейлери іноді можуть заповнити свої полиці занадто великою кількістю певних товарів, що часто призводить до зниження цін. Хоча кожен рітейлер самостійно планує асортимент, доставка з магазину може знизити деякі ризики, зробивши запаси у магазині доступними для виконання онлайн-замовлень. Таким чином, компанії можуть найбільш ефективно використовувати свої запаси, не вдаючись до непотрібних знижкам. У дослідженні, проведеному Forrester, один з рітейлерів повідомив про збільшення на 30% маржі запасів у магазині після оптимізації своєї програми доставки з магазину.
Прискорити зростання онлайн-продажів
Завдяки передовому рішенню для фулфілмента роздрібні мережі більше не обмежені фізичним простором, а їх повний асортимент може бути доступний по всіх каналах. Крім «збереження онлайн-продажів», він може генерувати нові доходи за рахунок категорій товарів, які раніше продавалися тільки у магазинах. Такий підхід дозволяє рітейлерам збільшувати онлайн-дохід і підвищувати ефективність своєї стратегії продажів. Forrester передбачає, що програми доставки з магазину можуть привести до збільшення онлайн-продажів на 20-30%.
Фото: Depositphotos