Pizza Hut розробить алгоритм на основі штучного інтелекту для рекомендацій страв у своїх ресторанах

10.08.2021
2317

Фото: News Collective

Pizza Hut розробляє власний алгоритм на основі штучного інтелекту, щоб надавати рекомендації щодо страв у своїх закладах, у залежності від погоди та місця розташування. Про це розповів керівник відділу Pizza Hut Digital Ventures Трістан Бернс в інтерв'ю Ventures Beat.


 

За словами Бернса, розробка перебуває на ранній стадії. Вона допоможе зрозуміти поведінку покупців — на основі цього Pizza Hut рекомендуватиме їм страви для замовлення.

Yum! Brands, материнська компанія Pizza Hut, KFC і Taco Bell, у березні 2021 року повідомила про покупку ІІ-розробника для вивчення поведінки клієнтів, пише The Insider.

Свого часу Pizza Hut була піонером доставки їжі. Однак останні роки не встигала за інноваціями, тому її затьмарили конкуренти. Тепер, майже через тридцять років, Pizza Hut почне використовувати дані, аналітику і штучний інтелект, щоб дізнатися більше про своїх клієнтів і підвищити якість цифрових технологій і продажу.

Інші компанії теж використовують технології штучного інтелекту для обслуговування відвідувачів. Наприклад, у 2019 році McDonald's купила розробника голосових технологій Apprente для автоматизації прийому замовлень. В Україні Fozzy Group почав недавно тестувати обслуговування без кас на основі штучного інтелекту Kissa AI.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.