Стартап віртуального одягу DressX з українським корінням залучив $ 2 млн інвестицій. Що про нього відомо?

07.07.2021
3478

Фото: egorithms.com

Стартап, який розробляє віртуальний одяг, DressX, оголосив про залучення $ 2 млн інвестицій. Про це бренд повідомив у своєму Instagram.


 

Інвестиції залучено у seed-раунді (фінансування у розмірі від $ 25 тис до $ 1 млн, дозволяє дійти до підсумкового релізу програми — Ред.). Головними інвесторами у ньому виступили The Artemis Fund і Alpha Edison, також у раунді брали участь Unlock Venture Partners, One Way Ventures, TLF Ventures, Startup Mavericks і Signal Peak Ventures.

Залучені кошти команда стартапу планує витратити на масштабування та розвиток продажів по різним каналам.

Основанный украинками в США магазин цифровой одежды DressX привлек $2 млн  инвестиций [видео] - ITC.ua

Що відомо про DressX?

DressX — перший міжнародний мультибрендовий рітейлер цифрового одягу, який пропонує колекції від найвідоміших сучасних брендів в онлайні. У 2020 році в США стартап запустили дві українки — Дар'я Шаповалова та Наталія Моденова.

За словами Шаповалової, на створення такого магазину її надихнув локдаун. Тоді стало ясно, що інтерес споживачів до фізичних просторів втрачається. «У цей момент ми зрозуміли, що потрібно робити той же досвід, тільки виключно онлайн. Так ми прийшли до ідеї робити digital-одяг без додаткових ітерацій».

Крім того, дівчата також звернули увагу на те, що останніми роками споживачі часто купують одяг тільки для створення контенту в соцмережах. «Існує статистика, яка свідчить, що 9% покупців в таких розвинених країнах як Великобританія, наприклад, купують річ для того, щоб зробити у ній фотографію та запостити в Instagram, Facebook і т.д. Таким чином, ми захотіли прибрати всі додаткові ітерації і спростити процес до трьох дій: купити digital-річ, прикріпити її до фотографії і запостити », — розповіла Шаповалова у інтерв'ю Harpers Bazaar.

Ще однією проблемою, яку намагається вирішити стартап — перевиробництво одягу та захист навколишнього середовища. При створенні віртуальної речі в атмосферу потрапляє всього 0,312 кг CO2, на відміну від 6,5 кг при виготовленні однієї базової білої футболки, зазначає Шаповалова. Також 1% від продажів діждітал-одягу DressX передає організації No More Plastic.

Як купити і приміряти одяг онлайн?

Для того щоб купити онлайн-одяг, потрібно зайти на сайт, завантажити своє фото, вибрати фасон і оплатити. Фото повинно бути хорошої якості, з хорошим освітленням і без різких тіней. Після чого потрібно зачекати до 3 днів, поки річ буде виготовлена.

Авторки запевняють, що діджитал-одяг підійде для будь-якої фігури, тому що вiн інклюзивний. У магазині представлені як речі, які існують тільки в електронній версії, так і ті предмети одягу, які мають реальні прототипи. Вартість виробу в середньому становить 50 $. Є зразки і за 30 $, і за 120 $, зазначає Шаповалова.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.