Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Як сервіс е-ТТН від EDIN оптимізує процес поставок компанії «Три Ведмеді»
Фото: EDIN.UA
Передумови впровадження
Компанія «Три Ведмеді» постачає продукцію до національних і локальних торгових мереж України, працює з дистриб’юторським та роздрібним каналами збуту, а також експортує продукцію до близько 10 країн світу.
Щоденно відбувається понад 1500 поставок товару, що потребує великий штат співробітників, які обробляють кожне замовлення і формують пакет паперових документів, що друкуються спеціальною промисловою швидкісною технікою.
Паперовий документообіг – це зазвичай значні затрати на витратні матеріали, можливі помилки, пов’язані з людським фактором, що в свою чергу призводить до постійного редагування та створення нових документів. А це значні затрати часу, які не прискорюють, а скоріш гальмують бізнес.
Наприклад, повернення підписаних документів вимагає деколи до 20 днів, як результат – компанія запізно дізнається про невідповідності при відвантаженні товару. Це в свою чергу впливає на коригування дебіторської заборгованості, несвоєчасної реєстрації податкових накладних та затримки оплати транспортним підприємствам.
«Середня кількість документів, якими ми обмінюємося з контрагентами щодня становить більш як 10 тис. Це великі витрати тільки на папір, а ще є витрати на пересилання цих документів, оплата роботи персоналу тощо», – розповідає Юлія Іванченко, Директор із логістики ТОВ «Три Ведмеді».
Сервіс е-ТТН від провайдера EDIN
У 2019 р. Міністерство інфраструктури України ініціювало створення товарно-транспортної накладної в електронному вигляді (е-ТТН) на законодавчому рівні, створивши робочу групу з провайдерів е-документообігу до складу якої одним із перших увійшов провайдер EDIN.
Вигоди використання е-ТТН очевидні: контроль всього процесу доставки та підписання е-документів, виключення помилок людського фактору або втрати ТТН, економія коштів на кожному етапі постачання і узгодження, 25 – 50% зростання продуктивності праці водіїв, підписантів.
Е-ТТН дозволяє вже за 20 хвилин після вивантаження товару отримати підписані всіма сторонами документи. Це суттєве спрощення взаємодії між учасниками процесу, набагато менший ланцюг обробки та передачі документів, можливість доступу до актуальної інформації у режимі реального часу із будь-якої точки.
Як підключитися до сервісу з обміну е-ТТН?
Насамперед потрібно вибрати провайдера з електронного документообігу, який був у робочій групі та тестував данний сервіс із контролюючими державними органами. До речі для всіх, хто до 31.12.2020 підключиться до сервісу е-ТТН від EDIN – діють спеціальні умови: безліміт на обмін е-ТТН із своїми партнерами при одноразовій сплаті всього 100 грн. Підключитися та дізнатися подробиці можно за цим посиланням.
Також потрібно змінити сам процес роботи з ТТН:
1. водієві та/або експедиторові, вантажовідправникові, та тому, хто отримує вантаж, необхідно мати КЕП (кваліфікований цифровий підпис) для підписання е-ТТН;
2. мати можливість підписати е-ТТН за допомогою Токену, МобайлІД, Хмарного підпису;
3. мати необхідний девайс для ознайомлення водієм перед підписанням з е-ТНН через мобільну версію сайту. Це може бути смартфон, планшет, або він може ознайомитись з документом на моніторі у вантажовідправника та/або вантажоотримувача;
4. ознайомитися з законодавчими передумовами впровадження та пройти тестове перевезення за посиланням;
5. підключитися до сервісу е-ТТН від EDIN за лояльними умовами
«Впровадження е-ТТН дає, серед іншого, також можливість більш раціонально управляти обіговими коштами. Наразі перехід на е-ТТН – це опція, а не обов’язок для компаній, але ми розраховуємо, що все більше гравців ринку розумітимуть очевидні переваги цього процесу. І маємо надію, що в перспективі впровадження е-ТТН сприятиме зростанню конкурентоздатності української логістики на міжнародній арені.
Ми зацікавлені у переході на е-ТТН, оскільки зможемо запровадити безпаперовий автоматизований швидкий та прозорий ланцюг замовлення авто, транспортування та передачі товару до точок постачання, а також отримання акту виконаних робіт для обох сторін
Ми зможемо бачити статус на кожному етапі руху транспорту, вантажу. Це суттєво допоможе зменшити витрати. Крім того, зважаючи на карантинні обмеження та віддалену роботу, працівники зможуть у будь-якому місці знаходження формувати, підтверджувати, змінювати та відстежувати документи та вантажі. Очікуємо, що діджиталізація транспортних послуг допоможе зробити сервіс швидшим, зручнішим і, безперечно, якіснішим», – прокоментувала Юлія Іванченко.
Електронна ТТН гарантує цілісну взаємодію: від замовлення до податкової накладної, інтеграцію з EDI, повний ланцюг поставки в електронному вигляді. Водій, вантажовідправник, вантажоодержувач – всі вони мають змогу за наявності інтернету отримати технічну підтримку 24/7 з будь-яких питань. Для уникнення довготривалого впровадження в роботу, проста інтеграція з обліковою системою дозволяє працювати у звичному інтерфейсі та оптимізує роботу з документами.
Сьогодні е-ТТН – це реальний сервіс, який вже зараз може прискорювати бізнес, скорочувати затримку платежів у 4,5 разів та надавати всім учасникам транспортного процесу нові бізнес-можливості для росту.