Must visit. Добірка цікавих ділових подій березня 2020

05.03.2020
6731

Ми в Retailers вважаємо, що успішні люди завжди вчаться, відкриті новим знанням та ідеям. Щомісяця ми публікуємо добірку ділових подій, які рекомендуємо відвідати всім, хто працює в ритейлі, та не тільки.


Подія: Service Design Art

Де:  UNIT.City, Укрїина, Київ, вул. Дорогожицька, 3.

Коли: 5 березня 2020 року 

Квитки: 5000 грн

Посилання: https://retailers.ua/news/menedjment/10090-service-design-art-evropeyskaya-konferentsiya-po-prakticheskomu-primeneniyu-servis-dizayna

Про захід: 

4Service Group пропонує учасникам конференції ексклюзивне знайомство з сервіс-дизайном і можливість самостійно відповісти на головне питання, чи це мистецтво для обраних, чи потреба часу?

Тема конференції. Service Design Art. Мистецтво мислити по-іншому: як створювати унікальний сервіс і бажаний клієнтський досвід.

Аудиторія. Представники бізнесу, керівники компаній, новатори маркетингу, бізнес-респонденти, які професійно позиціонують своїх клієнтів, мобільно реагують на потреби клієнта, легко стають на позицію клієнта, здатні приймати правильні рішення в режимі реального часу.

Формат. Інтерактивна конференція з елементами воркшопу. Спільна робота спікерів та аудиторії над опануванням технологій створення інноваційних сервісів і продуктів. Застосування інструментів на практиці, за принципом «learning by doing».


Подія: "Створення вражаючого магазину. Товари-Послуги-Враження"

Де: Україна, Київ, Київський міжнародний виставковий центр, Броварський пр, 15

Коли: 11, березня 2020 року, з 11:00

Квитки: 600 грн

Посиланняhttps://2event.com/uk/events/1856401

Про подію:

В умовах сучасних ринкових тенденцій економіка товарів і послуг відійшла на другий план. На зміну їй прийшла економіка вражень. Для конкурентної переваги вже не досить просто продати товар або послугу, щоб задовольнити потреби клієнта. У просуванні товару або послуги важливе значення мають емоції, що виникають у зв'язку із взаємодією з цим товаром або послугою. Економіка вражень використовує знання, завдяки яким споживач відчуває враження  при покупці, й при подальшому використанні товару. Люди не можуть жити без емоцій і готові платити за свої враження. Спікер: Віталій Степаненко.


Подія: Роздріб і дистрибуція. Життєво важливі зміни в управлінні товарним потоком

Де: Kyiv-Mohyla Business School [kmbs], вулиця Волоська 8/5

Коли: 18 березня 2020 року

Квитки: 5500 грн з ПДВ

Посилання: https://bit.ly/2uq0Sr7

Про подію:

Техніки управління Supply Chain у роздрібній торгівлі та дистрибуції, які використовують Zara, Wal Mart, Amazon, McDonald's, і багато інших.

«Роздріб і дистрибуція 4.0 - життєво важливі зміни в управлінні товарним потоком»: одноденний Інтенсив від Apple Consulting® і kmbs для рітейлерів і дистриб'юторів. Інтенсив представляє покрокову інструкцію побудови прогресивної системи управління товарним потоком і асортиментом. Даний підхід дозволяє будь-якому ритейлеру і дистриб'ютору швидко і адекватно реагувати на непередбачувані коливання ринкового попиту і, при цьому, істотно збільшити оборотність товарного запасу. Під час інтенсиву будуть розкриті техніки управління асортиментом, що дозволяють істотно збільшувати маржу з одного м2 торгової площі.  Буде представлений ​​зв'язок даних рішень з впливом на збільшення трафіку і середнього чека (для роздробу) та ROI для дистриб'ютора. 


Подія: ДНК компанії

Коли: 19-20 березня 2020 року,

Квитки: За запитом

Посилання: https://dyb.ua/dna/

Про подію:

ДНК КОМПАНІЇ - це прикладна програма про те, як залишатися прибутковим коли конкуренція зростає.

Практичний формат програми можна назвати стрес-тестом для компанії в трьох напрямках: продукт і його конкурентоспроможність, бренд і його привабливість, бізнес-модель і її ефективність Програма побудована на реальному досвіді і прикладах понад 300 українських та міжнародних компаній, Ігор Гут досліджував в шведському проекті DYB | Develop Your Business

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.