Складські приміщення у межах Києва: на що звернути увагу під час оренди?

02.09.2021
1004
PR-Матеріал

Під час оренди складу необхідно врахувати безліч різних чинників. І ціна оренди – далеко не найважливіший із них. Більш значущими будуть елементи логістики, тому що без їх розрахунку навіть, на перший погляд, підходящий та економічно вигідний склад може бути тягарем, від якого не так просто позбутися, адже ви вже підпишете договір оренди.


Склади у Києві і на максимально приближених територіях на сьогодні є дуже популярними. На ринку спостерігається дефіцит професійних і напівпрофесійних складських приміщень, а віддаленість їх від столиці грає не на користь компаніям, адже виникають труднощі з доставкою персоналу, додаткові транспортні затрати і, якщо брати електронну комерцію, збільшення часу доставки замовлень кінцевим споживачам. Багатьом підприємцям нераціонально будувати склад під себе чи купувати, тому логічно взяти необхідне приміщення в оренду й збільшувати орендований метраж за потреби. На що насамперед варто звертати увагу під час підбору складського приміщення, щоб обрати максимально придатне для ваших потреб?

Серед загальних вимог до приміщення і його розташування, необхідно відокремити:

  • Рівень безпеки зберігання товарів. Сюди входить захист від проникнення сторонніх осіб і від впливів зовнішнього середовища. Це запорука збереження вашого товару.

  • Відповідність нормам пожежної безпеки, адже у протилежному випадку ви можете елементарно не пройти перевірки контролюючих органів, які можуть призупинити ваш бізнес, не кажучи уже про надзвичайні ситуації.

  • Вигідне географічне положення, щоб був зручний доступ як для співробітників вашої компанії, так і для ваших партнерів і клієнтів. Тут потрібно враховувати відстань до офісу, ідеально, коли офіс і склад знаходять в одному місці, наявність стоянки для вантажного й легкового транспорту. До складу повинен бути під'їзд у хорошому стані, щоб не довелося носити товар на руках і рух техніки по території не був ускладненим.

  • Відповідність температурного режиму складу нормам, встановленим для зберігання товару, що дозволить товару зберігатися як можна довше й не зіпсуватися раніше терміну.

Коли ви обрали склад відповідно до загальних вимог, необхідно оцінити технічні особливості самого приміщення:

  • тип будівлі, його конструкцію;

  • стан підлоги (матеріали, міцність, товщина, покриття і його безпека для зберігання), адже якість підлоги може визначити можливість (або неможливість) застосування певних видів техніки, що буде призначена для роботи з високими стелажами;

  • стан стін (різновид обробки, матеріал, товщина, міцність) і стелі (висота, стійкість до проявів зовнішнього середовища). Параметри висоти стелі й розташування колон, допомагають обчислити реальний метраж приміщення для використання після монтажу у ньому стелажів;

  • якщо вантажі мають великі розміри, то окремо потрібно врахувати розмір воріт, через які будуть заноситися товари на склад;

  • наявність всередині приміщення вентиляційної та опалювальної систем;

  • якість освітлення;

  • потужність джерел електроенергії для підключення необхідної техніки чи холодильного обладнання;

  • наявність підсобних приміщень;

  • комфортність роботи на території складу (температурний режим, надходження повітря у приміщення, віддаленість від місць громадського харчування, зупинок та ін. зручностей).

Щоб ваш склад був максимально ефективним і відповідав усім сучасним нормам і вимогам, у вас є можливість орендувати нові складські приміщення в одному місці з офісними у межах Києва. 1 жовтня почне функціонувати сучасний бізнес-парк класу «А» «Алмазний» площею 32 000 кв. м по вул. Пухівській, 4, розташований на березі найбільшого озера Києва.

У комплексі передбачено все для відповідального зберігання і комфортних умов праці:

  • склад та офіс в одному місці;

  • площа складу – 13 000 кв. м;

  • 8 000 кв. м офісних приміщень з видом на озеро;

  • 24 м зони експедиції без колон, що пришвидшує основні операції та дає можливість виконувати крос-докінг;

  • площа допоміжних приміщень над зоною експедиції – 1200 кв. м;

  • 23 доки, 17 із яких з регульованою висотою для завантаження та розвантаження автомобілів;

  • допустиме навантаження на підлогу – до 6 т/кв. м;

  • рівень підлоги – 1,2 м;

  • робоча висота стелі – 10,5 м;

  • бетонна підлога з антипиловим покриттям;

  • два незалежних джерела електроенергії загальною потужністю 1,7 мВт;

  • екологічно чисте опалення за рахунок теплових насосів повітря-повітря;

  • стіни з високоефективних енергозберігаючих сендвіч-панелей 130 мм;

  • пожежна сигналізація і спринклерна система пожежогасіння;

  • огороджена територія, що цілодобово охороняється, система відеоспостереження;

  • комфортні умови для персоналу та гостей – двоповерховий ресторан з відкритою терасою на даху, власна їдальня з домашньою кухнею, паркінг на 150 місць, трансфер від станції метро «Чернігівська», пляж і вихід до озера.

Зараз закінчується будівництво першої черги адміністративно-логістичного центру «Алмазний» і незабаром стартує друга черга будівництва складських приміщень загальною прощею більше 15 000 кв. м, що дасть змогу вам розширювати можливості вашого бізнесу в одному місці.

Переваги оренди від забудовника уже сьогодні:

  1. Вигідні умови оренди складських площ в адміністративно-логістичному комплексі «Алмазний». Зручне розташування у межах Києва, нова будівля класу «А».

  2. Цілодобовий графік роботи без перерв і вихідних.

  3. Прямий договір із власником без комісій і переплат. Під час оренди складських та офісних приміщень ви укладаєте договір із власником комплексу «Алмазний», який зацікавлений у наданні якісних послуг за розумну ціну. А всі робочі питання можна врегулювати швидко і з тими, хто приймає остаточне рішення.

  4. Можливість обрати зручне місце потрібної конфігурації у складській та офісній будівлі. 

Не зволікайте й орендуйте приміщення для свого бізнесу за оптимальними орендними ставками. Бізнес-парк «Алмазний» розташований за адресою: 02232, Україна, Київ, вул. Пухівська, 4.

Якщо у вас виникли додаткові запитання, потрібні складські чи офісні приміщення, звертайтесь за тел.: +380 67 850 00 91.

E-mail: ceo@almazny.com.ua

Сайт компанії: https://almazny.com.ua/uk/ 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.