Shopping Index 2021: у грудні трафік відвідувачів торговельних закладів виріс майже на 30%

13.01.2022
1545

Фото: КГГА

Watcom.Україна проаналізував динаміку Shopping Index 2021 під час передноворічних продажів та зафіксував зростання трафіку відвідувачів торговельних закладів майже на 30% у грудні та в середньому на 6,67% до аналогічного періоду 2020 року.


Зазначається, що зростанню сприяли як економічні, так і соціальні фактори, а також якісний маркетинг операторів ринку. Серед економічних: високий рівень ВВП в Україні, стабільність банківської системи, відновлення співпраці з міжнародними інституціями (МВФ). Серед соціальних факторів виділяють адаптацію споживачів та операторів ринку до нової реальності.

«Передноворічні продажі у 2021 році відбулися прогнозовано успішно. Якщо аналізувати трафік, можемо констатувати, що зростання почалося на 2 тижні раніше ніж минулого року, фактично спостерігаємо його ще з початку листопада зі стабільним приростом у середньому на 4-6% щотижня. Найбільш вдалим для ритейлу видався 50 тиждень (починається 13 грудня і закінчується 19 грудня — ред.) (приріст до попереднього тижня — 12,45%, до аналогічного періоду 2020 року — 14,05%)», — зазначив директор Watcom.Україна Сергій Бондар.

 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.