Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
На фасаді ТРЦ Gulliver встановили 3D-інсталяцію тигра. Він кидає у глядачів новорічні іграшки
Фото:telegraf.design
На екрані ТРЦ Gulliver, довжина якого близько 200 м, запустили 3D-шоу. Транслюватися воно буде до кінця січня. Про це Retailers повідомили у ТРЦ Gulliver.
Це вже друге повноцінне масштабне 3D-шоу створене разом з компанією Expolight. Оскільки символ нового 2022 року – блакитний водяний тигр, його зробили головним персонажем.
Як повідомив у Facebook Микола Каблука, засновник світлотехнічної компанії Expolight, яка займалася розробкою голограми, для створення 3D-шоу вони аналізували ракурси щоб знати оптимальну точку і вже під неї підлаштовували візуальні вау-ефекти. Також пропрацювали сценографію, з'єднали технологічну та візуальну частину так, щоб простір “всередині” екрану набув глибини та став об'ємним, а 3D ефекти вийшли максимально реалістичними. Для фінальної підгонки проводили експерименти у лабораторії на копії екрану, зменшеної 1:100.
Протягом усієї новорічної відео роботи водяний тигр розгулює по всьому екрану. Він "пірнає" вглиб екрану і реалістично вистрибує вгору відносно візуальної поверхні. Під час новорічного 3D-відео звучить музика всесвітньо відомого новорічного хіта Jingle Bells.
Побачити наживо 3D-шоу можна щодня о 19:08, 19:32, 20:08, 20:32, 21:08, 21:32
У ТРЦ повідомили, що планують кожні три місяці оновлювати відео контент та шоу. Окрім цього у планах також запуск веб-додатку, щоб всі охочі могли керувати подіями на екрані зі свого смартфона.