Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Ціна на рекламу під час трансляції «Супербоула-2022» буде рекордно високою
Головна подія в американському спорті – Супербоул, який знову добряче «потрясе кишені» компаній, які бажають прорекламувати себе та свої товари під час трансляції фіналу національного чемпіонату з американського футболу.
У ніч на 13 лютого на стадіоні «SoFi Stadium» у передмісті Лос-Анджелеса відбудеться 52-й матч за Супербоул нової ери – фінальний поєдинок між двома найсильнішими командами з американського футболу та її головною лігою НФЛ. І грандіозність цієї події підтверджується «цінниками» на рекламу під час прямої трансляції.
Чому Супербоул такий крутий?
Американський футбол - загалом є основним видом спорту в США, хоча "американським" називаємо його лише ми, а самі жителі США говорять просто "футбол", тоді як вид спорту, який ми звикли називати цим словом, за океаном назвали "соккером".
Їх футбол – головна розвага населення починається зі шкільних років, продовжується у студентські часи та користується популярністю у дорослому житті. На кожному з цих етапів кожен американець, який поважає себе, має улюблену команду, за яку повинен «топити» до самої старості. І оскільки у Національній футбольній лізі загалом грає не так багато колективів – трохи більше трьох десятків, армії шанувальників будь-якої з двох команд, що пробиваються до Супербоулу, за замовчуванням є величезною кількістю цікавих людей. Та й загалом подивитися цей матч збирається біля екранів своїх телевізорів вся країна, оскільки вирішується доля найважливішого трофею року. Аудиторія просто величезна!
Хто зіграє у матчі за Супербоул цього року?
Поки що точного складу учасників матчу за Супербоул не визначено, оскільки у НФЛ не завершився навіть регулярний сезон. Але коло головних претендентів на трофей беттінг-аналітиками вже окреслено. І серед тих, хто вже визначився зі своїми фаворитами на завоювання Супербоула, виявились і експерти відомої компанії "Паріматч". Якщо завантажити програму БК "Паріматч" на Android або iOS, можна знайти спеціальний «розпис» на тріумфатора матчу, і головними претендентами на те, щоб отримати найважливішу статуетку в американському спорті, вважаються команди «Грін Бей Пекерс» та «Канзас Сіті Чіфс». Імовірність їхньої перемоги оцінюється приблизно 20% кожна, і це із пристойним відривом найвищий показник серед усіх учасників сезону.
Скільки коштуватиме реклама під час трансляції матчу за Супербоул?
Одним із найактуальніших питань перед кожним Супербоулом є вартість рекламних роликів для показу під час цього поєдинку. І цього сезону ми станемо свідками нового рекорду. Як повідомляє портал Betonmobile.UA, де завжди можна відшукати актуальні новини з будь-яких видів спорту, канал NBC, який отримав ексклюзивні права на трансляцію матчу за "Супербоул-2022", встановив цінник на рекламу на позначці $6.5 млн за 30-секундний ролик. Неймовірна сума!
Це майже на мільйон доларів вище, ніж минулого року, коли тодішній транслятор-канал CBS просив у рекламодавців близько $5.6 млн за той самий 30-секундний відрізок відео. Думаєте, компанії, які бажають прорекламувати свої товари та послуги, обурилися та влаштували протест? Хоч би як! Усі «слоти» з реклами вже розкуплені наперед! Не знаючи складу учасників матчу.
Чому реклама так сильно подорожчала цьогоріч?
Одним із головних факторів, через який канал NBC дозволив собі задерти «цінник» на рекламу під час Супербоулу до небес, експерти телевізійного ринку називають ту обставину, що цей же «бродкастер» отримав раніше ще й права на трансляцію Олімпійських ігор на території США. Олімпіада проходитиме у Пекіні приблизно у той же час, що й Супербоул.
Таким чином, аналітики відзначають, що компанії, які замовляють для себе рекламу під час Супербоулу, також бронюють свого роду «пакет послуг», що розповсюджується і на ролики під час олімпійських змагань. А телевізійні менеджери, таким чином, отримують максимальну вигоду від отримання прав на показ відразу двох епохальних подій для американського спорту. І на їхньому місці будь-який би замахнувся на якомога більший «шматок пирога».