Тренди новорічного шопінгу у 2021 році: святковий шопінг починається на багато раніше, вплив пандемії та відкладення покупки до початку розпродажу

24.11.2021
2127

Фото: ABC7 News

Згідно з новим дослідженням Google та Ipsos, цього року існує три тренди новорічного шопінгу: ранній початок сезону шопінгу, вплив пандемії, а також відкладення покупки подарунків до початку розпродажу. Про це повідомляється на порталі Think with Google. 


 Сезон новорічного шопінгу починається набагато раніше 

За даними дослідження, 21% споживачів у регіоні EMEA (Europe, the Middle East and Africa) почали робити новорічні покупки вже у червні. А 37% споживачів розповіли, що цього року планують розпочати святкові покупки раніше, ніж попереднього.

«Через ранній початок новорічного шопінгу зростає і конкуренція серед рітейлерів. Щоб задовольнити попит, їм доводиться набагато раніше запускати святкові кампанії і робити все, щоб їхній бренд першим спадав на думку покупцеві, — розповідає Рут Баллетт, керівник напряму рітейл-маркетингу по регіону EMEA у Google.

Вплив пандемії

Пандемія, як і раніше, коригує звичне життя та поведінку покупців. 37% споживачів у ЕМЕА очікують, що через пандемію вони не зможуть робити покупки, як звикли

Труднощі у логістиці призводять до затримок доставки та нестачі товарів у святковий сезон. Це турбує багатьох покупців у ЄМЕА: 49% заявили, що перед онлайн-купівлею вони вимагатимуть підтвердження, що товар є на складі.

Одним із ефектів пандемії стало більш усвідомлене ставлення до того, у кого купуються товари, зростає підтримка локального бізнесу. По всьому світу пройшли такі кампанії, як Buy local, or bye local (Купляй місцеве або попрощайся). В останні півтора року ця тема схвилювала багатьох: 56% споживачів у регіоні EMEA планують цього року зробити більше покупок у невеликих місцевих магазинах. 

Відкладений попит є актуальним, але не всі готові до витрат 

Незважаючи на загальне зростання заощаджень, є й ті, кому не вистачає грошей через фінансову нестабільність та втрату роботи в останні півтора роки. Разом із уважнішим ставленням до витрат це призвело до того, що 46% покупців у регіоні EMEA планують відкласти покупку подарунків до початку розпродажів. «Незважаючи на високий рівень споживчої впевненості напередодні свят, покупці будуть уважні до своїх витрат, а рітейлерам, як і раніше, важливо розробити вигідні пропозиції, — вважає фахівець Google з рітейлу у регіоні ЕМЕА Пабло Перес. — Щоб відкладений попит цього сезону проявив себе максимально, бізнеси повинні шукати контакт зі споживачем буквально скрізь». 

Як допомогти раннім покупцям?

Майбутній сезон шопінгу сповнений невизначеності, тому експерти радять подумати про наступні аспекти роботи рітейлера: 

  • Однаковість. Цього року ще більше покупців користуються онлайн-каналами, але роблять покупки не лише там. Тому на сайті, у магазинах та інших каналах продажів має бути однаковий асортимент брендів та товарів: тоді перехід від одного каналу до іншого буде комфортнішим і непомітнішим для покупця. 

  • Запобігливість. Наприклад, у разі вичерпання запасів товару запропонувати схожі продукти чи заміну, яка сподобається покупцю 

  • Прозорість. Заздалегідь повідомляйте, що товар незабаром закінчиться або його не вдасться доставити вчасно. Знаючи, чого очікувати, покупці зможуть прийняти усвідомлене рішення. 

 

 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.