Японська компанія Rakuten запускає платформу для інтернет-шопінгу в Україні

04.11.2021
4264

Фото: пресс-служба Rakuten

Японська компанія Rakuten, відома завдяки месенджеру Viber, запускає платформу для інтернет-шопінгу в Україні — rakuten.ua. Користувачі також зможуть отримувати кешбек за покупки. Про це повідомляють у пресслужбі компанії.


Платформа співпрацює з більш ніж 250 партнерами. Серед них Intertop, AliExpress, Puma, Foxtrot, Argo, Watsons, Moyo, Answear, Yakaboo, iHerb, Kasta, Citrus та багато інших брендів, з категорії розваг, електроніки, одягу, книг, продуктів, а також товарів для краси, подорожей, будинку та активного відпочинку.

Для здійснення покупок та отримання кешбеку потрібно зареєструватися на сайті Rakuten. Вибравши один із магазинів-партнерів, користувача перенаправляють на сайт, де він продовжить шопінг, як завжди. Після покупки на сайті партнерського магазину і після підтвердження замовлення магазином користувач зможе побачити кешбек на рахунку Rakuten у полі "Кешбек зарахування" (це зазвичай займає 1 день).

Далі магазин має підтвердити купівлю та перерахувати кешбек (у середньому це займає 30-40 днів, але термін залежить від магазинів), після чого кешбек переходить у статус "Доступний кешбек". Ставка кешбеку може сягати 30%. Після накопичення мінімальної суми у 150 грн учасники за кілька кроків зможуть вивести накопичений кешбек на власні банківські картки від Visa або Mastercard.

Rakuten створив чат-бот для Viber, де користувачі зможуть знаходити пропозиції та рекомендації серед категорій товарів та послуг, а також перевіряти баланс кешбеку та виводити накопичені кошти на банківські рахунки.

 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.