У Києві закриються 4 з 13 магазинів “Велика Кишеня” на їх місці побудують “Велмарт”. Чому власник Роман Лунін вирішив змінити бренд?

06.10.2021
3800

Фото: 2GIS

До кінця 2021 у Києві закриються 4 з 13 магазинів “Велика Кишеня”, на їх місці будуть працювати нові точки мережі “Велмарт”. Про це повідомляє Forbes.


 Обидві торгові марки належать компанії Retail group Романа Луніна, 56. Те, що відбувається – частина процесу трансформації компанії: Retail group поступово відмовляється від торгової марки “Велика Кишеня”, замінюючи її на “Велмарт”. За словами директора з маркетингу компанії Олени Грабовської, “Велмарт” – більш молода, сучасна і успішна марка, саме тому в компанії і роблять ставку на неї.

Окрім вивісок нові магазини передбачають інший формат, так “Велмарт” – досить самостійна одиниця. Керівні команди на місцях мають право самі вибирати місцевих постачальників, формувати частину асортименту і цінову політику. 

«Хед-офіс підтримує тільки в силі закупівлі, в операційній частини і у впровадженні нових технологій в організацію роботи магазинів», – каже Грабовська. За її словами, така децентралізація дозволяє компанії динамічно і оперативно реагувати на ринок. Дії дають результат: якщо у 2019 році прибуток компанії складав 2 млн грн, то у 2020-му — 63 млн грн.

Чому вирішили відмовитися від бренду "Велика кишеня"?

Retail group упустила момент, коли “Велику Кишеню” можна було популяризувати, вважає директор дослідницької компанії GT Partners Ігор Гугля. На його думку, це можна було зробити у перше десятиліття двотисячних, коли організований рітейл в Україні тільки набирала обертів. Однак у 2010-х рітейлер заморозив розвиток, каже аналітик. За даними GT Partners, кількість магазинів у Retail group стабільна з 2012 року, вона становить близько 60 торгових точок.

Співзасновник компанії з управління комерційною нерухомістю Retаil.Pro Артем Ретін вважає що причиною зупинки росту є нестача фінансування. Причиною відходу від марки послужила і мультиформатність, коли рітейлер почав розвивати мережу магазинів біля будинку «ВК Експрес» і делікатес-маркети ВК Select, вважає Гугля. Ще одна можлива причина відходу від марки “Велика Кишеня” – імідж. 

 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.