Хто і як розвиває мережу магазинів електроінструментів Dnipro-M?

22.09.2021
3996

Фото: Dnipro M

 

Власником компанії з назвою "Мережа магазинів Dnipro-M" є підприємець Олександр Колесник, який довів, що електроінструменти можна продавати в окремих брендових бутиках, як одяг або смартфони. Про нього і його мережу магазинів електроінструментів розповіло видання НВ.


Зараз Dnipro-M є лідером у сегменті непрофесійних інструментів — частка ринку мережі оцінюється у 25-30%. Це більше, ніж у конкурентів. За даними компанії Euromonitor International, у 2020 році частка японського виробника Makita в українському сегменті електроінструментів у грошовому виразі становила 19,9%, німецького Bosch — 15,9%, болгарського Sparky Professional — 13,7%. Як зазначає аналітик компанії з дослідження ринків Pro-Consulting Роман Соловей у 2019‑му компанія Dnipro-M займала у натуральному виразі 15,5% ринку, а нині — вже 25%. Розвиватися Dnipro-M дає змогу перерозподілу індустрії електроінструментів. 

Хто розвиває Dnipro-M 

За даними Youcontrol, власником компанії з назвою “Мережа магазинів Дніпро-М” є підприємець Олександр Колесник. 

Колесник — власник торгової марки Dnipro-M, продукція якої випускається переважно у Китаї. Невисока вартість китайської робочої сили, а тому й вироблених там інструментів дали змогу мережі продавати свою флагманську продукцію за цінами, нижчими, ніж у конкурентів. 

Тетяна Звягінцева володіє компанією КТ Україна, котру як постачальника вказано на коробках ручних інструментів і витратних матеріалів у магазинах Dnipro-M. Поставками ж самих електроінструментів займається компанія Колесника. 

Самостійна мережа 

Електроінструменти Dnipro-M продаються в Україні ще з 2010 року. Спочатку компанія працювала з торговельними мережами, але кілька років тому змінила стратегію і почала розвивати власну мережу.

Продукція Dnipro-M не продається у супермаркетах, проте представлена, за даними ProConsulting, у понад 380 фірмових торгових точках у різних регіонах країни. Розвиватися такими швидкими темпами дає змогу франчайзинг. На сайті мережі вказано, що інвестиції у відкриття одного магазину становлять 1 млн грн. Внеска за право використовувати бренд і роялті не передбачено, а термін окупності становить півтора року. 

Частина брендів низького цінового сегменту втратила позиції через проблеми з логістикою з Китаю у зв’язку з панде­мією. Цю нішу захоплюють private&local trade labels, які розвиваються в Україні. До цієї ж категорії можна віднести Dnipro-M.  

За рахунок відсутності інших профільних мереж серйозну конкуренцію Dnipro-M можуть скласти великі гіпермаркети, такі як "Епіцентр" і Leroy Merlin, а також онлайн-супермаркет Rozetka, вважає Соловей із Pro-Consulting. Це тим більше має значення, оскільки Rozetka минулого року вже запустила продаж електроінструментів під власною торговою маркою RZTK.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.