Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Carrefour планує запустити тестову підписку зі знижкою на власні бренди — для залучення нових покупців
Фото: https://www.retaildetail.eu/
Французький рітейлер Carrefour запустить у Франції щомісячну платну підписку, яка пропонує знижку у розмірі 15% на власні бренди. Про це повідомляє Retail Detail.
За даними сайту LSA, з 20 вересня Carrefour протестує нову послугу в 21 магазині у регіоні Руан. За щомісячну плату у розмірі €5,99 покупці отримають 15% знижку на всі 7000 товарів під власною торговою маркою мережі.
Carrefour хоче провести оцінку пілотного проекту у кінці цього року. При успішному старті, компанія планує запустити послугу в усіх магазинах у Франції у 2022 році.
Підписки для рітейлерів — спосіб винагороди і утримання існуючих клієнтів і залучення нових. Крім того, така система приносить фіксований дохід компаніям. У секторі роздрібної торгівлі продуктами харчування підписки стають все більш популярними. Наприклад, два роки тому інший французький рітейлер Casino запустив підписку за €10 на місяць, по якій клієнти можуть отримати 10% знижку на весь асортимент. У Бельгії компанія Delhaize запустила особливий вид підписки, в рамках якої роботодавці пропонують своїм співробітникам "здорове членство" — знижку на корисні для здоров'я продукти.