Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Нічний магазин і доставка за кордон. Як за пандемію розширився сервіс мережі дитячих магазинів "Антошка"
Фото: ТРЦ Ocean Plaza
Нічні магазини Антошка у Києві, прискорення доставки, перукарні для всіх і нові тестові послуги — які ще нові послуги з’явилися за півтора року карантину в мережі магазинів товарів для дітей "Антошка" розповів директор з операцій та розвитку "Антошка" Іван Чивкін. А також пояснив як зробити сервіс основною конкурентною перевагою.
Прискорення доставки
До локдаунів онлайн-продажі становили у середньому 10-12%, у період першого локдауну цей показник збыльшився до 60-70%.
Раніше ми відправляли інтернет-замовлення з усіх 43-х магазинів мережі. і клієнт отримував посилку іноді відразу з декількох магазинів. Таким чином кількість товарів впливала на час доставки, іноді вона досягала п’яти-шести днів.
Згодом сфокусували всі основні відправки з двох локацій — нашого центрального складу в Одесі і найбільшого магазину мережі — чотириповерхового “Мега Антошки”, розташованого в Одесі на вул.Грецькій, 2. Це дозволило істотно скоротити час доставки замовлень і, відповідно, підвищити задоволеність клієнтів.
Онлайн-школи майбутніх мам
Якщо раніше в одній групі “Школи майбутніх мам” було близько 15-20 учасників, то в онлайн-школах ця кількість зросла до 200-250 осіб. Також розширилася географія учасників. Раніше це були жителі України, зараз проект відвідують з ближнього і далекого зарубіжжя, у тому числі були учасники з Японії, Німеччини, Польщі, ОАЕ, Пакистану і багатьох інших країн. За рахунок цього також збільшилася кількість позитивних відгуків у мережі, тому що активна онлайн-аудиторія зросла у рази.
Нічний режим
Зараз у нас працює два цілодобових магазини "Антошка": на Печерську - на вул.Лесі Українки та на Позняках - на вул. Анни Ахматової.
Через карантин торік почали сильно страждати наші перукарні. Тому ми внесли в них додаткові послуги. Якщо раніше зробити стрижку в "Антошка" могли тільки діти, то зараз у нас працює близько шести перукарень, де можуть постригти не тільки дитину, а й батьків. Також ми розширили графік роботи цих послуг
Ще одним нововведенням у перукарнях стало плетіння кіс з канекалони. У вересні плануємо тестово запускати ще одну нову послугу у Києві — прокол вух.
Сервіс – не завжди про гроші
У своїй роботі ми використовуємо принцип “сервіс — це не завжди про гроші”. Наприклад, незважаючи на те, що у нас у продажу є замінник грудного молока, ми підтримуємо принцип, що грудне вигодовування — пріоритет №1 у годуванні немовлят.
Невидимі сервіси
Один з них – відправка замовлень за кордон. Поки прямих покупок з інтернет-магазину ми не можемо запропонувати зарубіжним клієнтам, проте таку можливість в індивідуальному порядку надаємо.
Також у нас є асортимент для “ранніх пташок” — дітей, які народжуються трохи раніше необхідного терміну.
У пошуках можливості нових поліпшень, використовуємо YouScan і RocketData — сервіси для моніторингу інформації в інтернеті про нашу мережу і конкурентів. Також самостійно моніторимо соціальні мережі: пости про допомогу дітям, групи і форуми мам та багато іншого.