Онлайн-продажi товарів для краси і здоров'я будуть зростатимуть швидше, ніж у фізичному рiтейлi

31.08.2021
2370

Фото: Depositphotos

Протягом наступних п'яти років онлайн-продажi у категорії "Краса і здоров'я" зростатимуть у три рази швидше, ніж у магазинах. Про це повідомляється у звіті Edge Retail Insight.


 

У звіті прогнозується, що до 2026 року на онлайн припадатиме майже третина світових продажів товарів для краси і здоров'я. У період з 2021 по 2026 рік онлайн-продажi цієї категорії матимуть сукупний річний темп зростання 12,1%, що набагато перевищує темпи зростання продажів у магазинах — 3,3%.

Протягом наступних п'яти років покупці витратять на товари для краси $156,1 млрд. При цьому до 2026 року обсяг продажів у цій категорії в онлайні досягне $358,4 млрд.

У звіті прогнозується, що до 2026 року обсяг продажів у всьому світі, включаючи фізичний роздріб і онлайн, складе $1,34 трлн.

Такому зростанню сприяє не тільки розширення асортименту, а й впровадження рiтейлерами технологій, які полегшують вибір косметики та засобів по догляду. Це може бути використання доповненої реальності, коли клієнт може "приміряти" помаду або тіні, сезонні розпродажі, а також можливість здійснювати покупки у прямому ефірі, яку часто пропоную онлайн-гіганти як Alibaba, Amazon, JD.com, Pinduoduo, і інші.

Джерело: Chain Store Age

Переклад: Вікторія Лаврентій

Фото: Depositphotos

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.