Рейтинг найбільш відвідуваних інтернет-сервісів і "чистих" маркетплейсів за липень 2021 року

20.08.2021
3123

Medium

У даний рейтинг входять дошки-оголошень, чисті маркетплейси (де усі товари продають сторонні продавці), сервіси замовлення, бронювання товарів і послуг, купонатор тощо. Відбір йде за тим же принципом, що і у традиційному рейтингу: інтернет-майданчики зареєстровані в Україні , їх щомісячна відвідуваність не менше 300 000. Для складання рейтингу ми використовуємо дані сервісу аналізу джерел трафіку веб-сайтів - SimilarWeb, у безкоштовній версії.

Якщо ви власник подібного майданчика, пишіть нам на адресу редакції info@retailers.ua і, будь ласка, у листі вкажіть назву сайту і його домен.


 

 

Відвідуваність (графік 1). У порівнянні з червнем перші два лідери залишилися на своїх місцях - "дошка оголошень" olx.ua - у неї 52,94 млн відвідувань і маркетплейс prom.ua - 37,48 млн. На третьому місці опинився інтернет-сервіс для порівняння цін hotline. ua з результатом 6,84, який витіснив маркетплейс для продажу б/у одягу shafa.ua - у нього 6,11 млн.

Відвідуваність у липні впала у сайту "Ціни Харкова" - на 42,56%, а також у shafa.ua - на 9,88%. У липні відвідуваність зросла у сервісу доставки продуктів з супермаркетів - Zakaz - на 13,13% і у сервісу promobud.ua -на 9,77%.

Час перегляду (графік 2). Найбільше часу користувачі як у липні, так і у червні, провели на майданчику з продажу б/у одягу shafa.ua - у середньому 11,33 хв, а найменше - на сайті будівельного маркетплейса ibud.ua - 1,15 хв.

Кількість сторінок за одне відвідування (графік 3). У цьому графіку у липні лідирує shafa.ua з показником 12,14, а замикає рейтинг ibud.ua - 1,75.

Графік 1

 

Графік 2

 Графік 3

 

Автор: Олександр Шаріпов

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.