Порти зіткнулися із найбільшою кризою від початку контейнерних перевезень

13.08.2021
2411

Фото: Bing Guan/Bloomberg

Морські порти зіткнулися із найбільшою кризою від початку контейнерних перевезень. Пандемія СOVID-19 підштовхує до створення нової інфраструктури. Про це повідомляє Financial Times.


Збільшення попиту на доставку під час карантинних обмежень викликало затримки, що призвело до зростання цін. За даними логістичної компанії Kuehne+Nagel, наразі за межами портів по всьому світу стоїть 353 контейнеровози, що удвічі більше у порівнянні з початком цього року. 

Утім, ще до пандемії порти були змушені модернізувати свою інфраструктуру. «Портова інфраструктура застаріла і має обмежену пропускну здатність. Існувала межа здатності приймати судна, розміри яких постійно збільшуються», – сказав гендиректор групи контейнеровозів MSC Сорен Тофт.

За словами заступника директора з морських перевезень і торгівлі IHS Markit Турлоха Муні, деякі порти не відповідають стандартам, особливо на ринках, що розвиваються, таких як Бангладеш і Філіппіни. Але поліпшення інфраструктури – це лише частина справи. Муні зазначає, що пандемія показала необхідність більшої координації, обміну інформацією та оцифровки по всьому ланцюжку поставок.

Інфографіка нижче відображає кількість судів, які очікують стоянки у порту.

Chart showing container shipping disruption, by number of ships waiting for a berth at port globally

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.