Levi's виходить на ринок спортивного одягу через покупку бренду Beyond Yoga

10.08.2021
2561

Фото: Levi Strauss & Co.

Один з найбільших у світі виробників і продавців джинсового одягу, Levi Strauss&Co, виходить на ринок одягу для спорту та активного способу життя. Минулого тижня компанія оголосила про покупку бренду Beyond Yoga, що спеціалізується на створенні одягу для йоги. Про це повідомляє Retail Dive.


 

Купівля дозволить збільшити річний виторг джинсового бренду на $100 млн і матиме позитивний вплив на чистий прибуток компанії за підсумками наступного року. Beyond Yoga буде працювати як окремий підрозділ і підкорятися генеральному директору Levi`s Чіпу Бергу. Сума угоди, яка буде закрита у четвертому кварталі цього року, не розголошується.

Levi's робить ставку на те, що одяг для активного відпочинку і заняття спортом, як і джинси, також стають основним продуктом повсякденного одягу споживачів, зазначає Retail Dive. «Покупка дозволить нам розвивати наш зростаючий бізнес жіночого одягу і виділити глобальні ресурси та інфраструктуру для значного розширення Beyond Yoga, спираючись на її переважно цифрову екосистему», - відзначили в компанії.

За останні три роки виручка бренду Beyond Yoga збільшилася більш ніж удвічі, і він зможе вигідно масштабуватися у рамках портфелю Levi's. Чиста виручка Levi`s у минулому році досягла $4,5 млрд за рахунок операцій по всьому світу, включаючи оптову торгівлю через масові мережі, універмаги, e-commerce, а також через 3000 магазинів.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.