Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Продажі іграшок у США збільшилися на 19% у першій половині 2021 року. У тому числі, через ностальгію серед дорослих споживачів
Фото: pymnts.com
Продажі іграшок, скейтборду і самокатів у США збільшилися на 19% до $11 млрд у першій половині 2021 року. Це пов’язано з пандемією, адже батьки шукали можливості як розважити своїх дітей під час обмежень. Про це повідомляє CNBC.
За останні півроку найбільше збільшилися продажі іграшок для активного відпочинку, до $2,9 млрд, що на 11% більше, ніж минулого року.
Спекотні літні місяці призвели до збільшення продажів іграшок для ігор у воді, сказала Джулі Леннетт, віце-президентка NPD і галузева радниця компанії U.S.Toys.
З січня по липень Pokemon були найпопулярнішими іграшками, за ними йшли Barbie, Star Wars, L.O.L. Surprise!, Fisher-Price і Marvel. Не тільки діти гралися іграшками цих брендів. Зокрема, продаж іграшок збільшився завдяки ностальгії з боку дорослих, які купували колекційні картки Pokemon, Magic: The Gathering і Національної футбольної ліги.
«Ностальгія була ключовим двигуном зростання за останні 18 місяців», — зазначила Ленетт. «Споживачі прагнуть наповнити ізоляцію спогадами про найщасливіші часи свого життя».