Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
У першому кварталі 2021 року продажі Dr. Martens збільшилися на третину у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року
Фото: The Irish Times
Продажі виробника взуття Dr Martens у першому кварталі збільшилися на 31% у порівнянні з 2019 роком і на 52% у порівнянні з 2020 роком, повідомляє Retail Gazette. На це вплинуло зростання онлайну, який збільшився на 11%.
Виручка компанії у першому кварталі 2021 року склала £147,3 млн ($205,68 млн), що на 52% більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року і на 31% у 2019 році до пандемії.
Протягом першого кварталу магазини рітейлера у США були відкриті, в той час як магазини у Великобританії відкривалися з середини квітня, а магазини у континентальній Європі постійно відкривалися протягом травня і червня. У результаті продажі у магазинах перевищили аналогічний показник 2020 року більш ніж у три рази, коли більшість магазинів по всьому світу було закрито. Проте виручка від продажів за квартал знизилася на 6% у порівнянні з рівнем 2019 року.
Тим часом, виручка Dr Martens від онлайн-продажів збільшилася на 11% за квартал. Компанія покладає великі надії на новий квартал. «Перший квартал року завжди є найменшим періодом, оскільки це кінець весняно-літнього сезону. Наш великий осінньо-зимовий сезон починається з другого кварталу, і наші результати на сьогоднішній день вселяють у нас впевненість до кінця року ».