Українські СМО збільшили інвестиції у соцмережі на 65% - Gradus Research

29.07.2021
1297

Фото: Depositphotos

За даними дослідження компанії Gradus Research, максимальний приріст інвестицій бренди запланували у діджитал канали комунікації. СМО бізнесів, що працюють в Україні, відзначають зростання інвестицій у просування брендів у соціальні мережі на 65%, на банерну рекламу і відеорекламу в інтернеті - на 46% і 45% відповідно.


 

Крім того, за даними дослідження, 36% опитаних СМО збільшили бюджети на інфлюенс-маркетинг. Крім типових Facebook і Instagram, бренди все частіше звертаються до інфлюенсерів і у TikTok, а також співпрацюють з мікро-інфлюенсерами, чия аудиторія більш залучена і лояльна.

На телевізійну рекламу рекламодавці запланували на 30% більше коштів у 2021 році у порівнянні з 2020 роком.

Найменше збільшилися бюджети на такі канали просування: радіо (6%), друковані ЗМІ (4%) і Event і BTL (4%).

 

Крім того, згідно з опитуванням Gradus про інфлюенс-маркетинг, майже половина користувачів не помічають рекламу у соціальних мережах: 43% не помічають рекламу в YouTube і 46% - в Instagram). Замість цього користувачі надають перевагу рекомендація блогерів.

Фото: Depositphotos

 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.