Комфорт — це головне. Crocs досяг рекордних продажів свого взуття у другому кварталі 2021 року

26.07.2021
1649

Фото: CNN

Дохід у другому кварталі взуттєвого рітейлера Crocs, який відомий своїми сандалями, виріс на 93% у порівнянні з минулим роком. З квітня до кінця червня 2021 року споживачі придбали товари бренду на суму близько $ 640 млн. Компанія також оголосила, що до 2030 року планує досягти нульового рівня викидів вуглецю. Про це повідомляє Retail Dive.


 

Онлайн-продажі у другому кварталі зросли на 25,4% і склали понад 36% від загальної виручки. Прямі продажі споживачам зросли на 78,6%, а оптова — на 112,1%. Цьому сприяли відточена стратегія прямих продажів і маркетингових кампаній зі знаменитостями та інфлюенсерамі.

У своєму звіті компанія відзначила, що у минулому році 85% продукції було продано без коробок, що у свою чергу зменшило викиди вуглецю. На даному етапі компанія завершує розробку більш екологічного матеріалу для виготовлення своєї продукції.

  • З моменту заснування компанії у 2002 році, обсяг продажів Crocs виріс з $ 24 000 до майже $ 1,4 млрд у 2020 році.
  • Попит на повсякденний і зручний одяг виріс і знаходиться на рекордно високому рівні через пандемію. Згідно зі звітом NRD Group, у 2020 році покупці відзначали, що хочуть одягатися комфортно і навіть після завершення пандемії близько 70% з них все одно будуть віддавати перевагу більш зручному взуттю. 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.