Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Subway внесе наймасштабніші зміни у меню за свою історію через падіння обсягу продажів
Фото: Subway
З наступного тижня Subway оновить меню у своїх ресторанах. Це найбільше за всю історію мережі зміна у меню, повiдомляє CNN. Оновлення торкнеться хліба і начинок для сендвічів.
Зміни пов'язані з тим, що в останні роки мережа ресторанів стикається з постійно знижаючим рівнем продажів через зростання конкуренції на ринку. За даними Technomic, загальний обсяг продажів в американських закладах Subway в останні роки падає. У 2013 році вони склали $ 12,3 млрд, що стало найкращим роком за останні 15 років, і впали до $ 8,3 млрд у 2020 році. Як повідомляє Adindex кількість точок у США за рік скоротилося з майже 24 000 до 22 000.
Дослідження Subway показали, що клієнти хочуть більше інновацій, зазначив генеральний директор Джон Чідсі. З огляду на це, компанія вирішила «зосередитися на підвищенні якості основних інгредієнтів, оскільки з ними можна робити майже нескінченну кількість комбінацій сендвічів», — додав генеральний директор.
Нововведення у меню покликані залучити нове покоління любителів сендвічів у ресторани. Компанія також намагається підкреслити, що її пропозиції відповідають здоровому способу життя. Мережа запропонує покупцям ряд нових рецептів хліба, у тому числі мультизернові і в італійському стилі, а також абсолютно нові начинки сендвічів.
Крім змін в меню, компанія працює також над підвищенням зручності свого застосування, через яке клієнти можуть здійснювати замовлення на доставку.