Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Amazon, Alibaba, Wayfair, Coupang і Pinduoduo серед компаній, чия виручка e 2020 році дуже зросла через пандемію. Дані Global Data
Фото: Jing Daily
За даними GlobalData, провідні світові e-commerce компанії виграли від змін у поведінці споживачів під час пандемії у 2020 році, коли більшість переключилася на онлайн-покупки. З 10 найбільших онлайн-компаній 90% повідомили про двозначне зростання виручки. Amazon, Alibaba, Wayfair, Coupang і Pinduoduo — компанії, виручка яких збільшилася більш ніж на 30% за рік.
Під час локдаунів споживачі покладалися на онлайн-платформи для покупки товарів першої необхідності та інших товарів, що призвело до збільшення продажів на Amazon на 37,6% до $ 386,1 млрд.
Продажі за 2020 рік китайської e-commerce платформи JD.com, яка на другому місці в списку, також зросли — на 29,4% до $ 108,1 млрд.
На третьому місці по виручці — китайський онлайн-гігант Alibaba. У своїй звітності за фінансовий рік, що закінчився 31 березня 2021 року, компанія заявила, що кількість активних користувачів по всьому світу перевищила 1 млрд, а загальний обсяг обороту товарів у всій екосистемі компанії досяг рекордних $ 1,2 млрд. Виручка компанії у порівнянні з таким самим періодом 2020 року збільшилася більш ніж на 40%.
Кількість клієнтів також збільшилася на 53,7% у компанії Wayfair, що займається продажем меблів і товарів для дому онлайн. Виручка компанії у порівнянні з таким самим періодом 2020 року зросла 55%.
Корейська Купонатор Coupang також повідомив про зростання числа активних клієнтів на своїй платформі на 18,2% і зростанні виручки на 90,8% у 2020 році.
Ще один китайський маркетплейс Pinduoduo повідомив про рекордне зростання виручки, який став найвищим за останні п'ять років - на 97,6% до $ 8,6 млрд.
Переклад: Людмила Будiна