"Нова пошта" отримала штраф за пошкодження посилки на 500 грн. Компанія оскаржує рішення у суді

08.07.2021
2760

Фото: Новая почта

Держпродспоживслужба Харківської області оштрафувала компанію "Нова пошта" майже на 326 млн грн. Приводом для штрафу стала скарга клієнта компанії про зіпсовану посилку на суму 500 грн. Компанія розцінює дію контролюючого органу як маніпуляцію державою своїх повноважень, і оскаржує штраф у Харківському окружному адміністративному суді, про це повідомляють у прес-службі.


За словами компанії, перевірка пройшла з порушенням чинного законодавства. Інспектор, який проводив перевірку надав документи керівнику відділення "Нової пошти", який не є уповноваженою особою компанії. Крім того, була порушена і процедура перевірки.

Компанія вже направила офіційну скаргу у Держпродспоживслужбу, а також звернулася до омбудсмена і міжнародних правозахисних організацій.

«Ми вважаємо неправомірним, що штраф був розрахований від обороту усієї компанії, а не відділення, у якому відбувалася перевірка. До того ж, контролюючий орган відразу вибрав максимальний з можливих штрафів, хоча на практиці навіть суд не вибирає вищу міру покарання, особливо якщо порушення було скоєно у перший раз», — відзначили в компанії.

За даними Держпродспоживслужби, до неї декiлька разів зверталися споживачі з приводу неякісного обслуговування та порушення прав у відділеннях "Нової пошти" у Харкові та області. Тому служба провела позапланові перевірки відділень компанії №49 в Харкові і №3 у Чугуєві. У Держпродспоживслужбі відзначили, що компанія в ході перевірки не надала документи, пояснення, потрібні для розгляду скарг громадян. Тому перевірити факти у заявах служба не змогла. У службі це розцінили, як перешкоджання перевіряючим з боку співробітників "Нова пошта".

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.