Онлайн-продажі LPP Group в Україні в 2020 році зросли на 788% в порівнянні з 2019 роком

15.02.2021
890

Источник: Elle PL

У порівнянні з 2019 роком онлайн-продажі в Україні польського виробника одягу LPP Group в 2020 році зросли на 788%. У 2019 частка онлайну становила 3% від загальних продажів, а в 2020 вона виросла до 23,5%. Такі дані в коментарі Retailers наводить регіональний менеджер LPP в Україні Ярема Івахів.


 

 Нагадаємо, LPP Group запустила в Україні онлайн-магазини своїх брендів в жовтні 2019 року. Серед них - Reserved, SinSay і Mohito. Трохи пізніше запустилися Cropp і House. За словами регіонального менеджера Яреми Івахіва, компанія почала розвивати e-commerce ще в серпні 2019 року.

 

Як на онлайн-продажі LPP Group в Україні вплинула пандемія?

З розвитком пандемії і введеними обмеженнями змінилася купівельна поведінка клієнтів, що вплинуло на розвиток онлайн продажів, каже Івахів. Під час повного локдауна, період квітень-травень був найкращим з точки зору інтернет-продажів з моменту їх запуску в Україні. "У квітні, порівняно з березнем, онлайн-продажі зросли на 683%. У травні в порівнянні з квітнем - на 44%. Якщо порівняти березень і травень, ми отримали зростання на 1 028%", — говорить Івахів.

 З відкриттям магазинів в червні продажі знизилися, але залишилися приблизно на рівні квітня 2020 року. Такий тренд спостерігався до грудня 2020 року, коментує Івахів.

 Під час локдауна в січні 2021, онлайн-продажі зросли в порівнянні з груднем. Січень був найкращим місяцем з моменту запуску онлайн-продажів в Україні з 2019 року, каже Івахів. Тоді онлайн-продажі принесли компанії 5 млн EUR.

Які бренди LPP популярні серед українських покупців?

 Найпопулярнішим брендом є Reserved - 57% продажів групи. За ним йдуть SinSay - 20%, Mohito - 9%, Cropp - 7%, House - 7%. 

Які способи доставки обирають покупці?

 В основному покупці обирали кур'єрський спосіб доставки. У 2020 році 88% онлайн-замовлень було доставлено кур'єрами Meest, 12% - в пункти видачі "Нової пошти" або Meest. Однак в лютому 2021 кількість доставок в пункти видачі зросла до 35%. Варто зазначити, що на даний момент купити товар в онлайні і забрати в магазинах LPP Group не можна.

Плани LPP Group в Україні 

"Цього року ми не зупиняємо наш розвиток та інвестиції в Україні. У наших планах відкриття нових магазинів. Також плануємо впровадження RFID-міток для всіх брендів, окрім Sinsay", — говорить Івахів.

 

  • Окрім LPP Group, 2019 року на український онлайн-ринок вийшли інші великі закордонні бренди - Decathlon, Zara, Mango і Puma. В результаті станом на жовтень 2019 року категорія одягу була найпопулярнішою серед онлайн покупців (29%), відмічалися в звіті Isobar Ukraine.
  • Пандемія ще більше прискорила процес діджиталізації покупок. За даними групи компаній EVO, обсяг українського ринку e-commerce 2020 року виріс на 41% - до 107 млрд гривень в порівнянні з 2019 роком, при тому, що група прогнозувала зростання на 15%. Про зростання свідчать дані ритейлерів. Наприклад, Intertop збільшив частку мультиканальних продажів до 37%, коли в 2019 році цей показник становив 26%.

Авторка: Людмила Будіна

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.