Аналіз даних, вдосконалення ланцюжка поставок та інші тенденції в рітейлі з виставки NRF 2021

21.01.2021
3003

Фото: Forbes

Оскільки цифрова трансформація відбувається швидкими темпами, ритейлери повинні адаптуватися якомога швидше, щоб продовжувати працювати. Колумніст Forbes Деніел Ньюман зібрав на щорічній виставці Національної федерації ритейлу (NRF) в США основні тенденції, які допоможуть рітейлерам триматися на плаву в 2021 році.


 

Зростання Діджитал-каналів

Онлайн різко виріс, коли були закриті фізичні магазини, що означало величезну трансформацію для більшості офлайн-бізнесів. Наприклад, Генеральний директор рітейлера Lowe's Марвін Еллісон розповів, його компанія, що продає товари для ремонту, перейшла до цифрових технологій, і це принесло свої плоди. Продажі в третьому кварталі 2020 року зросли на 30% в порівнянні з тим ж кварталом 2019 року. За словами Еллісона, внутрішнє дослідження показує, що споживачі планують і далі дотримуватися своїх нових звичок покупок в онлайні.

Удосконалення ланцюжка поставок

У 2020 році багато рітейлерів швидко усвідомили, що їхні ланцюжки поставок недосконалі, що неймовірно ускладнює задоволення споживчого попиту. Один великий висновок, який пролунав під час виступів на NRF 2021 - ланцюжки поставок можна налагодити лише з допомогою впровадження технологій. Підключення складів, замовлень, відвантаження і всього іншого до однієї системи дозволяє отримати цілісне уявлення про весь ланцюжок поставок, як в національних, так і в глобальних масштабах. Цього року з'явиться ще більше технологій і способів щодо поліпшення управління ланцюжка поставок спеціально для ритейлерів.

Зростання хмарних технологій для омніканальності

Пандемія дуже вплинула на зростання омніканальності. При такій великій кількості віддалених розваг і роботи під час пандемії великі центри обробки даних і контент, що зберігається в хмарі, зіграли величезну роль в підтримці всіх видів споживчих додатків, в тому числі, пов'язаних з рітейлом.

Ті рітейлери, хто з якихось причин так чи інакше не міг впровадити хмарні технології в свої процеси, усвідомив її важливість минулого року. Це вплинуло на багато сфер в управлінні, в тому числі, на поліпшення якості обслуговування клієнтів. Для грамотного управління процесами, компанії купували або створювали свої програмні рішення. Деякі користувалися програмним забезпеченням Microsoft Dynamics 365 Customer Insights для збору даних з декількох джерел, щоб краще зрозуміти клієнтів. Попит на дану технологію підштовхнув Microsoft випустити оновлення своєї програми Dynamics 365, які дозволять рітейлерам, як B2B, так і B2C сегментів, стати більш гнучкими і швидше рости в 2021 році.

Протягом останнього року великі інвестиції у зміцнення платформ омніканальної аналітики також вклали Oracle, Adobe і SAS. А такі технологічні компанії як Zendesk і ServiceNow вкладали кошти в створення хмарних контакт-центрів (Service Cloud) для обслуговування клієнтів.

Дані важливіші за все

Аналіз даних з ланцюжка поставок, онлайну, торгових операцій і торгових точок, може вивести рітейл на новий рівень. Використовуючи платформи для збору клієнтських даних, штучного інтелекту та інструментів машинного навчання від компаній Microsoft, Oracle, Salesforce, Treasure Data, Twilio і інших, ритейлери можуть дізнатися про поведінку своїх споживачів набагато більше, ніж будь-коли. Така кількість даних, в свою чергу, забезпечить більш точні налаштування таргету.

Для зберігання масивів даних можна використовувати технології компаній Cloudera, Snowflake, AWS і Azure. Дані можна також зберігати і передавати в реальному часі за допомогою систем CRM і CX. Для обробки збагачення даних можна використовувати технологію машинного навчання, штучного інтелекту автоматизації.

Хмарні технології

Всі дані потрібно десь зберігати. Незважаючи на існування деяких хмарних рішень для зберігання даних, все ж мала кількість компаній може запропонувати рішення для зберігання таких обсягів даних, які має рітейл.

 Великі компанії як Microsoft готові змінити це за допомогою власних розробок зберігання даних - спеціального хмари для рітейлу, які допоможуть організаціям зберігати та видавати інформацію з різних платформ. Це може змінити правила гри. Німецький виробник програмного забезпечення SAP також продовжує активно інвестувати в свою ініціативу Industry Cloud в 2021 році, при цьому рітейл входить в число її основних напрямків.

 Джерело: Forbes

Переклад з англійської: Людмила Будіна

 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.