Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Близько 40% рітейлерів планує закрити частину магазинів. Та інші дані з опитування Colliers International
Консалтингова компанія Colliers International провела опитування серед рітейлерів, які працюють на ринку України. Мета – дізнатися як карантин вплинув на їх бізнес. Опитано було 73 роздрібні компанії у період з 28 квітня до 1 травня.
З 73 рітейлерів більше 70% об’єднують понад 5 магазинів. Ще:
- близько 77% представляють український бізнес;
- 23% – міжнародні компанії, які працюють в Україні.
Розбивка опитаних роздрібних компаній за сегментами:
- 30% – fashion;
- 12% – дитячі товари;
- 12% – food-корт оператори і ресторани;
- 11% – побутова техніка і електроніка;
- 11% – товари для дому;
- 9% – beauty & drogerie і аптеки;
- 4% – послуги;
- 4% – продуктові супермаркети;
- 4% – розваги (кінотеатри, дитячі розважальні центри ...);
- 3% – канцтовари.
Під час дії жорстких обмежувальних карантинних заходів без обмежень працювали лише: продуктові супермаркети, магазини товарів повсякденного вжитку та гігієни, аптеки, зоомагазини (не від початку).
Більше половини з опитаних закрили всі свої локації. У форматі точок видачі залишилося працювати близько 13% респондентів. 38% – розвивають онлайн-канал. До карантину ж 15% рітейлерів були омніканальними (працювали як офлайн, так і онлайн).
Як карантин вплинув на товарообіг і кількість покупок?
Всього 7% респондентів відзначили, що обсяг товарообігу і кількість покупок виросли або, принаймні, залишилися без змін. В основному це стосується деяких супермаркетів і окремих рітейлерів побутової техніки та електроніки.
Які антикризові заходи прийняли компанії для скорочення витрат?
На яких умовах працюєте у переважній більшості приміщень?
Відповідаючи на це питання, рітейлери також відзначали, що конкретно вони виплачують.
Як карантин вплинув на поставки?
63% опитаних рітейлерів відзначили, що зараз існують проблеми з поставками товарів, зокрема, це стосується сегментів fashion, товарів для дому, побутової техніки.
Деякі рітейлери працюють виходячи з наявних запасів, які були сформовані до карантину. Деякі з них зупинили поставки до закінчення карантину, пояснюючи це тим, що вони зараз не актуальні.
Переклад на українську: Михайло Лук’янов