Близько 40% рітейлерів планує закрити частину магазинів. Та інші дані з опитування Colliers International

15.05.2020
5012

Консалтингова компанія Colliers International провела опитування серед рітейлерів, які працюють на ринку України. Мета – дізнатися як карантин вплинув на їх бізнес. Опитано було 73 роздрібні компанії у період з 28 квітня до 1 травня.


 

З 73 рітейлерів більше 70% об’єднують понад 5 магазинів. Ще:

  • близько 77% представляють український бізнес;
  • 23% – міжнародні компанії, які працюють в Україні.

Розбивка опитаних роздрібних компаній за сегментами:

  • 30% – fashion;
  • 12% – дитячі товари;
  • 12% – food-корт оператори і ресторани;
  • 11% – побутова техніка і електроніка;
  • 11% – товари для дому;
  • 9% – beauty & drogerie і аптеки;
  • 4% – послуги;
  • 4% – продуктові супермаркети;
  • 4% – розваги (кінотеатри, дитячі розважальні центри ...);
  • 3% – канцтовари.

Під час дії жорстких обмежувальних карантинних заходів без обмежень працювали лише: продуктові супермаркети, магазини товарів повсякденного вжитку та гігієни, аптеки, зоомагазини (не від початку).

Більше половини з опитаних закрили всі свої локації. У форматі точок видачі залишилося працювати близько 13% респондентів. 38% – розвивають онлайн-канал. До карантину ж 15% рітейлерів були омніканальними (працювали як офлайн, так і онлайн).

Як карантин вплинув на товарообіг і кількість покупок?

Всього 7% респондентів відзначили, що обсяг товарообігу і кількість покупок виросли або, принаймні, залишилися без змін. В основному це стосується деяких супермаркетів і окремих рітейлерів побутової техніки та електроніки.

Які антикризові заходи прийняли компанії для скорочення витрат?



На яких умовах працюєте у переважній більшості приміщень?

Відповідаючи на це питання, рітейлери також відзначали, що конкретно вони виплачують.


Як карантин вплинув на поставки?

 

63% опитаних рітейлерів відзначили, що зараз існують проблеми з поставками товарів, зокрема, це стосується сегментів fashion, товарів для дому, побутової техніки.

Деякі рітейлери працюють виходячи з наявних запасів, які були сформовані до карантину. Деякі з них зупинили поставки до закінчення карантину, пояснюючи це тим, що вони зараз не актуальні.

Переклад на українську: Михайло Лук’янов

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.