Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Засновник UAmade Віктор Павлов запустив маркетплейс Foody. Через нього продаються крафтові продукти харчування українських виробників
Фото: holiday.by
За місяць команда UAmade зробила MVP (мінімально життєздатний продукт) Foody. За кілька днів напівзакритого тестування на маркетплейсі зареєструвалося близько 30 виробників, які додали близько 300 товарів, розповів Retailers засновник UAmade Віктор Павлов.
“Над проектом ми розпочали працювати ще у 2019 році, але він просувався досить повільно через завантаженість у поточних бізнесах UAmade і PAPAdesign. Під час карантину у нас з’явився час”, — каже Павлов. За його словами, на даний момент у Foody вже інвестовано близько $30 000.
Частину співробітників UAmade (магазини закриті на час карантину) вдалося забезпечити роботою у Foody. Зараз команда формує базу виробників, до яких висуваються такі вимоги: натуральність і якість продуктів, наявність власного виробництва, фото-матеріали для сайту в хорошій якості і хороший сервіс обслуговування.
Партнери сплачують комісію за фактом здійснення операції. Розмір комісії - 18% + 5 грн (за обробку замовлення: відправка покупцеві e-mail, sms, viber повідомлень про статуси замовлення). "Надалі плануємо запустити ретробонуси, які продавець зможе витратити на внутрішні маркетингові інструменти для збільшення продажів", — зазначив Павлов.
Автор: Вероніка Гаврилюк
Переклад українською: Михайло Лук’янов