Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Продажі роздрібної групи Intertop в 2019 році зросли на 22%, інтернет-магазину — на 61%
Фото: с facebook страницы Intertop
Intertop (входить в MTI) поділилася результатами роботи за 2019 рік. Абсолютних цифр фінансових показників компанія не розкриває.
Intertop розвиває 14 мультибрендових і монобрендових роздрібних мереж, в тому числі Intertop, Ecco, Clarks, Geox, Skechers, Napajpiri, Timberland, Emporio Armani, Armani Exchange, Marc O'Polo, The North Face.
У минулому році продажі рітейлера виросли на 22% в порівнянні з 2018 роком. Також за цей період було відкрито 24 магазини, ребрендовані 11 торгових точок. Інвестиції в модернізацію і обладнання склали 100 млн грн. Станом на початок 2020 року рітейлер Intertop об'єднував 136 магазинів.
Онлайн. Продажі інтернет-магазину intertop.ua в 2019 році зросли на 61%, зокрема продажу одягу - в чотири рази. Асортимент сайту - 80 000 проти 20 000 у 2017 році.
У минулому році кількість відвідувань сайту склала 37 млн (+ 37%).
На доставку власної кур'єрської служби припадає 50% всіх онлайн-замовлень. У портфелі рітейлера представлено понад 200 брендів, з них 45 — українських. Продажі українських брендів в 2019 році склали 150 млн грн в порівнянні з 115 млн грн в 2018 році.
У програмі лояльності компанії 1,6 млн активних користувачів, на продажу з бонусною карткою припадає 83% усієї виручки. У компанії відзначають, що персоналізована комунікація c власниками бонусних карт дозволила отримати чотириразовий приріст доходу. У 2019 компанія заплатила 600 млн грн податків.