Як привернути увагу до свого бренду в різноманітті товарів в продуктовому магазині

02.03.2020
2518

Фото: DFNI

У продуктових магазинах, в залежності від формату, кількість SKU на полицях становить від 1000 до 30 000. Як виділитися з "натовпу"? На виставці Euroshop 2020 генеральний директор Bish Creative Display Джеррі Фокс поділився кейсами, як були створені "рітейл театри" для алкогольних брендів Moet Chandon, Jameson, Bacardi


Bish Creative Display протягом 60-ти років виробляє креативні та інноваційні мерчендайзингові рішення для магазинів: від тимчасових до постійних стендів.

Пам'ятайте про правило 100 кроків: багато значущих когнітивних процесів в мозку відбуваються менш ніж за секунду. Прикладами є розпізнавання знайомих об'єктів, розуміння вимовлених слів в контексті і прості висновки при читанні. Коли ви заходите в заклад,  магазин, ресторан або готель, завдяки візуальним стимулам мозок розпізнає в першу чергу все, що для нього знайоме.

Ваш стенд має бути добре видно з будь-якої точки магазину. Підкресліть індивідуальність бренду і переконайтеся, що стенд розповідає його історію.

Друк проти справжніх матеріалів. Багато хто помилково вважає, що просто роздрукувати і наклеїти зображення на стенд буде набагато простіше, ніж створити його з реальних матеріалів. Насправді, в залежності від друкованої продукції, ціна на неї може виявитися високою.

Наприклад, для одного з наших проектів ми створили двері в Спікізі (нелегальні питні заклади або клуби, в яких подавалися міцні алкогольні напої за часів сухого закону в 1920-х). Замість друку ми використовували справжні двері з ручками.

Фото: Людмила Будіна

Стенд для шампанского Moet Chandon (Moet Holiday Eiffel Tower)

Фото: Bish Creative

У світі преміального шампанського в період свят продажі або зростають, або падають. Для Moet ми створили стенд у вигляді мідної Ейфелевої вежі з фірмовою короною Moet&Chandon на її вершині. Розміщувати цей стенд компанія планувала в бутиках преміум-класу.

Під час роботи над цим проектом ми придумали фразу "фактор заздрості" (jealousy factor). Коли створюється щось лімітованою кількістю і це щось отримують "обрані" гравці. Так було з Ейфелевою вежею Moet & Chandon. У перший раз на зимові свята було випущено обмежену кількість стендів. На наступний рік їх було більше, а ще через рік ще більше. В результаті обсяги продажів зросли в два і три рази відповідно.

Тому якщо у вас є класний продукт, і інші хочуть такоий же, пам'ятайте про фактор заздрості.

Стенд Jameson Pub

Метою цього проекту було перенести легендарний ірландський паб в магазин, щоб підкреслити ідентичність бренду і його спадщину.

Ми взяли зображення справжнього ірландського пабу в Дубліні і створили свій, об'єднавши під кутом 90 градусів дві стіни. Таким чином,  площа об'єкта була мінімальною. Для проекту ми використовували дерев'яні карнизи, деревину, металеві трубки для освітлення і металеве кріплення для з'єднання двох частин. Для того щоб створити справжню атмосферу пабу, ми використовували записи реального шуму з пабів. Результат був настільки успішний, що ми перевипускали цей стенд ще 7 разів.

Стенд Cazadores Catrina для Bacardi

 

Фото: Bish Creative

Хеллоуїн стає другим за величиною святом в світі після Різдва. Цей стенд став центральним елементом більш широкої рекламної кампанії Dia de los Muertos (День мертвих) для бренду Bacardi. Стенд з персонажем Catrina повинен був бути яскравим і автентичним, для того щоб показати значимість бренду і свята Дня мертвих. У минулому році ми зробили з неї наречену, додавши до її образу вуаль і чорні троянди. На цей стенд ми витратили менше $ 300.

Стенд для виробника шампанського Veuve Clicquot (Moet Hennessy)

Фото: Bish Creative

Клієнт хотів, щоб стенд виглядав як літній пікнік в парку. Цей кошик і повітряна кулька мали по-справжньому парити над продуктом в період весняних і літніх місяців продажів.

Для цього ми придумали цю дерев'яну основу внизу. Вона з'єднується з кошиком акрилової трубою, яка ледве помітна оку,  і виходить ефект немов кошик парить. Але найскладнішою частиною було використання правильного відтінку жовтого кольору Veuve Clicquot. Ми повинні були переконатися, що нам вдалося підібрати потрібний жовтий на дереві, металі і пластиці - кольори дуже важливі в сучасному світі брендингу, і ви повинні переконатися, що ваш колір правильно переданий на стенді.

Стенд Kraken Rum (ром)

Ми почали співпрацювати з брендом Kraken перед першим релізом продукту на ринок. Для початку ми випустили 50 стендів для тесту. Сьогодні ми вже випустили понад 5000 таких стендів, з різними варіаціями (як, наприклад, на фото в Хеллоуїн). Концепція щупальця існує вже чотири роки, і має величезний успіх серед покупців.

Стенд David's Seeds (бренд смаженого насіння)

Фото: Bish Creative

Компанія звернулася до нас з проханням створити стенд, вартістю менше $ 100. Вони шукали спосіб збільшення продажів в весняні та літні місяці.

Завдання полягало в тому, щоб розробити невелику торгівельну одиницю, цікавої форми, яка б була безпосередньо пов'язана з бейсболом. Для них ми придумали ці 3-D бейсбольні шоломи, і  зробили більше 15 000 таких стендів. Це один з найуспішніших прикладів недорогого "рітейл-театру".

Стенд Jack Daniel's

Фото: Bish Creative

Багато брендів виставляють тимчасові стенди з картону під час свят і  особливо не заморочуються. Святкові дні складають 60% всіх продажів. В Jack Daniel's вирішили зробити по-справжньому святковий стенд. Вони відправили нам три вантажівки з бочками віскі. Ми розрізали їх на шматки і перетворили в різдвяні ялинки. Але була одна заковика. Коли наші співробітники різали бочки, вони відчули, як п'яніють через концентрацію віскі на деревині. Нам довелося купити кілька масок, щоб наші співробітники залишалися тверезими.

Крім бочок, ми також використовували метал з порошковим покриттям, світлодіодне освітлення і різдвяний вінок.

В результаті, кожен стенд в різних магазинах привертав увагу покупців. Компанія отримала неймовірні результати продажів, які виросли на 40% в порівнянні з попереднім роком.

Тут знову з'являється "фактор заздрості". Для компанії цей стенд став величезним успіхом. Вони зрозуміли це і обмежили виробництво. Вони вже збирають бочки, щоб перезапустити або розробити додаткові стенди в наступному році.

Висновок

В першу чергу, почніть з бюджету. Визначтеся, що ви можете зробити на певну суму. Оберіть дизайн, який говорить про мету. Шукайте прості способи, які допоможуть реалізувати ідею. Подумайте про жіночу моду - жінки можуть доповнити свій образ простими аксесуарами. Те ж саме можна зробити і в оформленні. Ви можете зробити те ж саме з "роздрібним театром".

Створенням стенду потрібно займатися з точки зору споживача, а не бажань директора з маркетингу або очима бренд-менеджера.

Пам'ятайте, що надрукувати стенд не завжди дешевше. Використовуйте натуральні матеріали, шукайте альтернативи. Не бійтеся вийти за рамки. Будьте гнучкими, але креативними. Думайте про те, як зробити зі стенду театр.

Записала: Людмила Будіна

 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.