Номінант Retail Design Awards2021: "Сільпо" у ТРЦ Respublika Park

12.12.2021
8811

 

Retailers проводить конкурс найкращих ритейл-дизайнів Retail Design Awards 2021 та публікує у рубриці "Магазин тижня" номінантів премії. У категорії "Продуктовий супермаркет" бере участь "Сільпо" у київському ТРЦ Respublika Park


 Шопінг у супермаркеті нагадує подорож Бразилією. Починається воно у джунглях Амазонії з відділу фруктів та овочів, де окрім екзотики гості знайдуть уже такі знайомі та улюблені продукти від українських фермерів.

Серед інсталяцій дерев, ліан та диких тварин та птахів під величезними люстрами з ротанга розташований затишний фудхол із декількома кухнями світу. Тут наші гості матимуть змогу скуштувати страви італійської кухні, піцу на дровах, вок, суші, донер. Працює і кав'ярня Feeltrd – звичайно, з найкращою бразильською кавою. Поруч знаходиться дегустаційний простір, у якому бренд-шеф «Сільпо» Марко Черветті та інші топові шефи проводитимуть майстер-класи та створюватимуть рецепти для «Академії смаку».

З джунглів потрапляємо до Ріо. Це місто важко уявити без трьох речей: пляжів, карнавалу та, звичайно, футболу. Тому частина супермаркету – це зона стадіону, у якій розміщено наш власний трофей – насолоди від «Власної кондитерської». Від стадіону через «Чизарню» прямуємо до акведука Каріока, яким ходить один із найстаріших у світі трамваїв Святої Терези.

На стінах супермаркету – ілюстрації богів Амазонії на тлі бразильських краєвидів. Це данина феноменальної Бразилії – її сучасності та самобутності. А феномен нового "Сільпо" - "Лавка Традицій". Цей проект поєднує чудові крафтові продукти від невеликих українських виробників.

Торгова площа магазину: 4920 кв. м.
Автор концепції: команда "Сільпо".

 

 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.